The Creative industries culture and policy / (Record no. 44184)

MARC details
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 02283nam a2200217 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Campo de control vtls000010746
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20160425121115.0
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA
Campo de control de longitud fija 130626s2012 xxk|||||r ||| ||eng|d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS (ISBN)
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) 9781847875761
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador de origen ES-BaOER
Lengua de catalogación cat
Centro transcriptor ES-BaOER
100 1# - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL - NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Flew, Terry
9 (RLIN) 4246
245 14 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título The Creative industries culture and policy /
Mención de responsabilidad etc. Terry Flew
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN
Mención de edición 1rst ed.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Lugar de publicación distribución etc. London :
Nombre del editor distribuidor etc. SAGE,
Fecha de publicación distribución etc. 2012
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 232 p.
520 ## - NOTA DE RESUMEN
Resumen The rise of creative industries requires new thinking in communication, media and cultural studies, media and cultural policy, and the arts and information sectors. The Creative Industries sets the agenda for these debates, providing a richer understanding of the dynamics of cultural markets, creative labour, finance and risk, and how culture is distributed, marketed and creatively re-used through new media technologies. This book: • develops a global perspective on the creative industries and creative economy • draws insights from media and cultural studies, innovation economics, cultural policy studies, and economic and cultural geography • explores what it means for policy-makers when culture and creativity move from the margins to the centre of economic dynamics • makes extensive use of case studies in ways that are relevant not only to researchers and policy-makers, but also to the generation of students who will increasingly be establishing a 'portfolio career' in the creative industries. International in coverage, The Creative Industries traces the historical and contemporary ideas that make the cultural economy more relevant that it has ever been. It is essential reading for students and academics in media, communication and cultural studies. (Font: Editor)
595 ## - Sumario
Sumario Introduction -- 1. Origins of Creative Industries Policy -- 2. International Models of Creative Industries Policy -- 3. From Culture Industries to Cultural Economy -- 4. Products, Services, Production and Creative Work -- 5. Consumption, Markets, Technology and Cultural Trade -- 6. Globalization, Cities and Creative Spaces -- 7. Creative Industries and Public Policy -- Conclusion -- References -- Index
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA)
Koha [por defecto] tipo de item Book
Holdings
Suprimido Estado de pérdida Estropeado No para préstamo Código de colección Localización permanente Localización actual Localización en estanterías Fecha de adquisición Préstamos totales Signatura completa Código de barras Fecha última consulta Número de ejemplar Fecha del precio de reemplazo Tipo de item de Koha
      Disponible General Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC Sala 11/09/2015   S 00908 1900166490 11/09/2015 1 11/09/2015 Book

Powered by Koha