Cultural tourism goes virtual: audience development in Southeast European countries / (Registro nro. 44292)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 02359nam a2200229 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Campo de control vtls000009494
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20180620110552.0
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
Campo de control de longitud fija 130626s2009 ci |||||| 0|| ||eng|d
020 ## - ISBN (INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER)
ISBN 9789536096497
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN
Agencia de catalogación original ES-BaOER
Idioma de catalogación cat
Agencia que realiza la transcripción ES-BaOER
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Cultural tourism goes virtual: audience development in Southeast European countries /
Mención de responsabilidad, etc. edited by Daniela Angelina Jelincic
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA)
Lugar de publicación, distribución, etc. Zagreb :
Nombre del editor, distribuidor, etc. Institute for International Relations,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2009
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 211 p.
Otros detalles físicos il.
490 1# - MENCIÓN DE COLECCIÓN
Colección Culturelink joint publication ;
Número de volumen 13
520 ## - Resumen
NOTA DE RESUMEN This book represents an interesting and up-to-date review of benchmarks for the implementation of contemporary information and communication technologies in the field of cultural tourism. It is based on a specific, combined research methodology which represents a particularly successful attempt to use a benchmarking methodological approach in the field of cultural tourism. This will be of great benefit for the wider region of Southeast Europe and for individuals and institutions involved in the creation of national cultural and information society policies (especially as part of cultural entrepreneurship incentives), as well as for the wider scientific and expert public. <br/>The results of this pioneering research in the geographical area of Southeast Europe present a series of useful information guidelines for strategic policies relating to culture, economic and information and communication Technology for the countries involved. The presented data are also a valuable contribution to the dissemination and understanding of international efforts to use the opportunities of virtual information technologies for the benefit of the public as well as for economic development. In this sense, cultural tourism is considered to be a key sector. (Font: Editor)
595 ## - Sumario
Sumario Foreword -- Virtual space fpr vultural tourists: setting the stage for audience participation -- Albania -- Bosnia and Herzegovina -- Bulgaria -- Croatia -- Macedonia -- Montenegro -- Romania -- Serbia -- Slovenia -- Missing the opportunity or sowing the seeds for the future? Virtual culture and cultural tourism in southeast European countries
700 1# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Jelincic, Daniela Angelina,
Término relacionador ed.
9 (RLIN) 16237
710 2# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE CORPORATIVO
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada IRMO (Zagreb)
9 (RLIN) 246
830 #0 - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO DE COLECCIÓN--TÍTULO UNIFORME
Título Uniforme Culturelink joint publication ;
Designación numérica/secuencial del volumen 13
9 (RLIN) 878
942 ## - ELEMENTOS KOHA
Koha tipo de item Libro
Existencias
Suprimido Perdido Estropeado No se presta Koha Colección Localización (Biblioteca) Sublocalización o Colección (subbiblioteca) Localización en estanterías Fecha de adquisición Koha préstamos (veces que ha sido prestado) Koha signatura completa Código de barras Koha Fecha de último uso Número de ejemplar Precio efectivo desde Koha tipo de item
      Disponible General Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC Sala 11/09/2015   S 00195 1900142852 11/09/2015 1 11/09/2015 Libro

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