Brands : (Registro nro. 44638)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 01978nam a2200217 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Campo de control vtls000009996
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20180620081921.0
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
Campo de control de longitud fija 130626s2006 xxk|||||| 0|| ||eng|d
020 ## - ISBN (INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER)
ISBN 9780415347167
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN
Agencia de catalogación original ES-BaOER
Idioma de catalogación cat
Agencia que realiza la transcripción ES-BaOER
100 1# - ENCABEZAMIENTO PRINCIPAL--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Arvidsson, Adam
9 (RLIN) 14189
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Brands :
Parte restante del título meaning and value in media culture /
Mención de responsabilidad, etc. Adam Arvidsson
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN
Mención de edición 1rst ed.
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA)
Lugar de publicación, distribución, etc. London :
Nombre del editor, distribuidor, etc. Routledge,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2006
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión viii, 168 p.
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general Reimpressions: 2007
520 ## - Resumen
NOTA DE RESUMEN Drawing on rich empirical material, this revealing book builds up a critical theory, arguing that brands have become an important tool for transforming everyday life into economic value. <br/>When branding lifestyles or value complexes onto their products, companies assume that consumers desire products for their ability to give meaning to their lives. Yet, brands also have a key function within managerial strategy. Examining the history of audience and market research, marketing thought and advertising strategy; the first part of this book traces the historical development of branding, whilst the second part evaluates new media, contemporary management and overall media economics to present the first systematic theory of brands: the brand as a key institution in information capitalism. It includes chapters on: consumption; marketing; brand management; online branding; the brand as informational capital. <br/>Richly illustrated with case studies from market research, advertising, shop displays, mobile phones, the internet and virtual companies, this outstanding book is essential reading for students and researchers of the sociology of media, cultural studies, advertising and consumer studies and marketing. (Font: Editor)
595 ## - Sumario
Sumario Preface -- 1. Introduction -- 2. Consumption -- 3. Marketing -- 4. Brand management -- 5. Online branding -- 6. The brand as informational capital -- Notes -- References-- Index
942 ## - ELEMENTOS KOHA
Koha tipo de item Libro
Existencias
Suprimido Perdido Estropeado No se presta Koha Colección Localización (Biblioteca) Sublocalización o Colección (subbiblioteca) Localización en estanterías Fecha de adquisición Koha préstamos (veces que ha sido prestado) Koha signatura completa Código de barras Koha Fecha de último uso Número de ejemplar Precio efectivo desde Koha tipo de item
      Disponible General Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC Sala 11/09/2015   S 00399 1900134192 11/09/2015 1 11/09/2015 Libro

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