The Creative city index : (Registro nro. 44697)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 02233nam a2200253 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Campo de control vtls000010861
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20160331122753.0
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA
Campo de control de longitud fija 130717s2012 xxk| |r 0|| ||eng|d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS (ISBN)
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) 9781908777027
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador de origen ES-BaOER
Lengua de catalogación cat
Centro transcriptor ES-BaOER
100 1# - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL - NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Landry, Charles
9 (RLIN) 150
245 14 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título The Creative city index :
Resto del título measuring the pulse of the city /
Mención de responsabilidad etc. by Charles Landry & Jonathan Hyams
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN
Mención de edición 1st ed.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Lugar de publicación distribución etc. Bournes Green :
Nombre del editor distribuidor etc. Comedia,
Fecha de publicación distribución etc. 2012
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 59 p.
490 1# - MENCIÓN DE SERIE
Mención de serie Shorts ;
Designación de volumen o secuencia 03
520 ## - NOTA DE RESUMEN
Resumen The Creative City Index is both a narrative of what great cities are like and explains a method for assessing cities holistically. This helps measure their creative abilities and potential, a precondition for downstream innovations and economic vigour. This strategic tool provides a rounded framework for thinking, so good policies become easier to achieve. Cities need to know how well they are doing and evaluating them is becoming a phenomenon. We live in a world of measurement. We measure wealth and poverty, happiness and depression, whole societies, economies and now even cities. This helps position a city and inspires it to do better. The Index does more than this. Participants join a comparative global dataset. Using a mix of qualitative and quantitative methods, including self-completion online surveys, group sessions, one-to-one interviews and site visits, it combines an internal self-evaluation with a rigorous external assessment. Cities wishing to participate can choose from options: an interactive and motivational presentation; a bespoke workshop; the complete Creative City Index assessment itself; or an extended study focusing on the specific requirements of the city wanting to be reviewed. (Font: Autor)
595 ## - Sumario
Sumario Summary -- Explaining the Creative City Index -- Creative and uncreative places -- What is an uncreative place? -- What is a creative place? -- Exploring the Creative City Index -- Entranced by measurement -- Rethinking the measurement of success -- A strategic conversation
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Hyams, Jonathan
9 (RLIN) 2954
830 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE SERIE - TÍTULO UNIFORME
Título uniforme Shorts ;
Designación de volumen o secuencia 03
9 (RLIN) 2953
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA)
Koha [por defecto] tipo de item Libro
Existencias
Suprimido Estado de pérdida Estropeado No para préstamo Código de colección Localización permanente Localización actual Localización en estanterías Fecha de adquisición Préstamos totales Signatura completa Código de barras Fecha última consulta Número de ejemplar Fecha del precio de reemplazo Tipo de item de Koha
      Disponible General Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC Sala 11/09/2015   S 01019 1900167466 11/09/2015 1 11/09/2015 Libro

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