Crowdsourcing for dummies / (Record no. 44928)

MARC details
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 02581nam a2200241 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Campo de control vtls000010955
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20160331122804.0
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA
Campo de control de longitud fija 131113s2013 xxk| |r 0|| ||eng|d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS (ISBN)
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) 9781119940401
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador de origen ES-BaOER
Lengua de catalogación cat
Centro transcriptor ES-BaOER
100 1# - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL - NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Grier, David Alan
9 (RLIN) 3060
245 1# - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Crowdsourcing for dummies /
Mención de responsabilidad etc. by David Alan Grier
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN
Mención de edición 1st ed.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Lugar de publicación distribución etc. Chichester :
Nombre del editor distribuidor etc. John Wiley & Sons,
Fecha de publicación distribución etc. 2013
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xiv, 364 p.
490 1# - MENCIÓN DE SERIE
Mención de serie For Dummies
520 ## - NOTA DE RESUMEN
Resumen Crowdsourcing is an innovative way of outsourcing tasks, problems or requests to a group or community online. There are lots of ways business can use crowdsourcing to their advantage: be it crowdsourcing product ideas and development, design tasks, market research, testing, capturing or analyzing data, and even raising funds. It offers access to a wide pool of talent and ideas, and is an exciting way to engage the public with your business. Crowdsourcing For Dummies is your plain-English guide to making crowdsourcing, crowdfunding and open innovation work for you. It gives step-by-step advice on how to plan, start and manage a crowdsourcing project, where to crowdsource, how to find the perfect audience, how best to motivate your crowd, and tips for troubleshooting. (Font: Editor)
595 ## - Sumario
Sumario Introduction -- Part I. Understanding Crowdsourcing Basics ; 1. People Power: Getting a Feel for Crowdsourcing ; 2. Getting to Know the Forms of Crowdsourcing and Crowdmarkets ; 3. Infiltrating the Crowd ; 4. Joining the Crowdforce -- Part II. Looking at the Different Forms of Crowdsourcing: 5. Creating Crowdcontests ; 6. Raising Money with Crowdfunding ; 7. Making Use of Macrotasks ; 8. Managing with Microtasks ; 9. Combining the Intelligence of Self-Organised Crowds -- Part III. Building Skill: 10. Engaging the Crowd with Your Project ; 11. Instructing the Crowd ; 12. Crowdsourcing with Social Media ; 13. Picking Your Platform ; 14. Managing Your Crowd ; 15. Learning on the Job -- Part IV. Getting All You Can Get from the Crowd: 16. Combining Microtasks and Preparing Workflow ; 17. Crowd Reporting: Using the Crowd to Gather Information and News ; 18. Initiating Innovation ; 19. Preparing Your Organisation -- Part V. The Part of Tens: 20. Following the Future of Crowdsourcing: Ten (Or So) Websites to Watch ; 21. Ten Best Practices to Adopt ; 22. Ten Success Stories ; 23. Ten Crowdsourcing Blunders to Avoid -- Index
830 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE SERIE - TÍTULO UNIFORME
Título uniforme For Dummies
9 (RLIN) 3061
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA)
Koha [por defecto] tipo de item Book
Holdings
Suprimido Estado de pérdida Estropeado No para préstamo Código de colección Localización permanente Localización actual Localización en estanterías Fecha de adquisición Préstamos totales Signatura completa Código de barras Fecha última consulta Número de ejemplar Fecha del precio de reemplazo Tipo de item de Koha
      Disponible General Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC Sala 11/09/2015   S 01126 1900168616 11/09/2015 1 11/09/2015 Book

Powered by Koha