Creative arts marketing / (Record no. 45378)

MARC details
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 02264nam a2200217 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Campo de control avtls000007315
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20180620081928.0
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
Campo de control de longitud fija 130626s2003 xxk|||||| 0|| ||eng|d
020 ## - ISBN (INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER)
ISBN 0750657375
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN
Agencia de catalogación original ES-BaOER
Idioma de catalogación cat
Agencia que realiza la transcripción ES-BaOER
999 ## - NÚMEROS DE CONTROL DEL SISTEMA (KOHA)
Koha biblionumber 45378
Koha biblioitemnumber 45378
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Creative arts marketing /
Mención de responsabilidad, etc. Elisabeth Hill, Catherine O'Sullivan and Terry O'Sullivan
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN
Mención de edición 2nd ed.
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA)
Lugar de publicación, distribución, etc. Oxford :
Nombre del editor, distribuidor, etc. Butterwort-Heinemann,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2003
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xviii, 360 p.
520 ## - RESUMEN
Resumen Creative Arts Marketing is an invaluable text for both students and arts managers. This second edition reflects the diversity of the arts world in its wide-ranging analysis of how different marketing techniques have been used by a diverse range of arts organizations, both in the UK and other parts of the world. <br/>As a comprehensive overview of all aspects of marketing in the sector the book remains unrivalled and this edition provides: an introductory chapter documenting the origins of the concept of marketing and the subsequent development of 'arts' marketing; a definition of arts marketing and a consideration of the role of marketing in the current arts environment; current knowledge and best practice about the role of new media in arts marketing; the impact of relationship marketing techniques; a totally revised and enhanced set of cases; entirely revised and updated data relevant to the arts sector. <br/>Based on the highly successful first edition, this revision remains a practical introduction to the whole range of principles and practices used to attract and retain audiences and participants for arts events. It also looks at the broader political, economic and commercial issues that affect all arts organizations, to enable the reader to consider the function of arts marketing from a strategic viewpoint. (Font: Editor)
595 ## - SUMARIO
Sumario Foreword -- Acknowledgements -- Introduction -- 1. The evolution and context of arts marketing ; 2. Audiences ; 3. Marketing research ; 4. Product ; 5. Generating income ; 6. Promotion ; 7. Making the arts available ; 8. Marketing planning ; 9. Managing the marketing function -- Further reading -- Author index -- Index
700 1# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona O'Sullivan, Catherine
9 (RLIN) 14645
Nombre de persona O'Sullivan, Terry
9 (RLIN) 14646
942 ## - ELEMENTOS KOHA
Koha tipo de item Book
Holdings
Suprimido Perdido Estropeado No se presta Localización (Biblioteca) Sublocalización o Colección (subbiblioteca) Fecha de adquisición Koha préstamos (veces que ha sido prestado) Koha signatura completa Código de barras Koha Fecha de último uso Número de ejemplar Precio efectivo desde Koha tipo de item
      Disponible Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC 11/09/2015   24.1 Hil 03 1900099309 11/09/2015 1 11/09/2015 Book

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