Patron participation in performing arts centers: a study of digital fan engagement in professional suports / (Record no. 45606)

MARC details
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 01767nam a2200205 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Campo de control 45606
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20240507091307.0
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
Campo de control de longitud fija 170224s2014 us ||||||m||| 0|||||eng dd
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN
Agencia de catalogación original ES-BaOER
Idioma de catalogación cat
Agencia que realiza la transcripción ES-BaOER
100 1# - ENCABEZAMIENTO PRINCIPAL--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Hollingsworth, Stephanie F.
9 (RLIN) 14845
245 1# - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Patron participation in performing arts centers: a study of digital fan engagement in professional suports /
Mención de responsabilidad, etc. Stephanie F. Hollingsworth
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA)
Lugar de publicación, distribución, etc. Ann Arbor, Michigan :
Nombre del editor, distribuidor, etc. ProQuest,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2016
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión vii, 32 p.
502 ## - NOTA DE TESIS
Nota de tesis Tesi (M.A.), American University, 2014
520 ## - RESUMEN
Resumen This paper explores how digital audience engagement strategies employed by sports teams and their venues could be applied in performing arts centers (PACs). Both live arts and sports attendance is down across the United States. To address this issue, arenas and stadiums are embracing technology in groundbreaking ways and using it to their advantage, while PACs (and the arts in general) primarily turn to technology to sell tickets. In venue management, performing arts centers, stadiums, and arenas are lumped together because they are public assembly facilities. All of them are dealing with similar issues, a main one being that technological innovation is enticing patrons to seek entertainment at home instead of at a live event. (Font: Autor)
595 ## - SUMARIO
Sumario Abstract -- Acknowledgements -- List of illustrations -- Guide to abbreviations -- 1. A time to transition -- 2. Technology consumption in the United States -- 3. Professional sports and fan engagement -- 4. Applying digital engagement strategies in arenas and stadiums to performing arts centers -- 5. Interviews of performing arts centers leaders -- References
710 2# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE CORPORATIVO
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada American University
9 (RLIN) 14846
942 ## - ELEMENTOS KOHA
Koha tipo de item Book
Holdings
Localización en estanterías Fecha de adquisición Suprimido Perdido Estropeado No se presta Koha Colección Localización (Biblioteca) Sublocalización o Colección (subbiblioteca) Fuente de adquisición Koha préstamos (veces que ha sido prestado) Koha signatura completa Código de barras Koha Fecha de último uso Precio efectivo desde Koha tipo de item
45606 45606                            
Sala 24/02/2017       Disponible General Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC C   S 01170 1900108339 24/02/2017 24/02/2017 Book

Powered by Koha