MARC details
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
03596nam a2200253 i 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
46247 |
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
ES-BaOER |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Campo de control |
20240507091319.0 |
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Campo de control de longitud fija |
cr ||||||||||| |
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
Campo de control de longitud fija |
191024s2018 spc|||||s||||o0|||||cat dd |
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN |
Agencia de catalogación original |
ES-BaOER |
Idioma de catalogación |
cat |
Agencia que realiza la transcripción |
ES-BaOER |
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Més enllà del binomi cultura i educació: aproximacions des de l'àmbit local |
Medio físico |
[Recurs electrònic] / |
Mención de responsabilidad, etc. |
[promoguda pel Centre d'Estudis i Recursos Culturals de la Diputació de Barcelona ; coordinació metodològica suport tècnic i de contingut: Marga Julià Sotomayor; suport tècnic i de contingut: Inés Crosas Renom; recerca documental i d'autors: Roser Mendoza] |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
1a ed. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA) |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Barcelona : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Diputació de Barcelona, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2018 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
188 p. : digital, fitxer PDF (3,19 Mb) |
490 1# - MENCIÓN DE COLECCIÓN |
Colección |
Estudis. Cultura ; |
Número de volumen |
2 |
520 ## - Resumen |
NOTA DE RESUMEN |
El Centre d'Estudis i Recursos Culturals de la Diputació de Barcelona impulsa el monogràfic Més enllà del binomi cultura i educació: Aproximacions des de l'àmbit local amb la convicció que els municipis poden contribuir, amb la seva política cultural, a l'educació dels ciutadans del segle XXI. Ara bé, perquè això sigui possible, cal aprofundir en les relacions entre els àmbits de l'educació i la cultura; ampliar, millorar i sistematitzar les interseccions entre els espais considerats educatius i els que anomenem culturals. Si bé no és cap novetat afirmar que la cultura pot facilitar el camí cap a una educació integral, cal fer un pas endavant per assumir la corresponsabilitat en l'educació i portar-la a la pràctica. El treball comprèn catorze articles que aporten mirades diverses a les relacions entre la cultura, l'educació i el món local. Sense pretensió d'exhaustivitat, pensem que aquestes catorze visions poden contribuir al debat sobre les necessàries relacions entre l'educació i la cultura, així com orientar els ajuntaments a l'hora de dissenyar les seves polítiques públiques de cultura i educació. (Font: Editor) |
530 ## - NOTA DE FORMATOS FÍSICOS ADICCIONALES DISPONIBLES |
Nota del formato físico adicional disponible |
Versió electrònica del mateix títol en paper |
595 ## - Sumario |
Sumario |
Presentació -- Algunes idees sobre l'espècie humana / Eulàlia Bosch -- Educació cultural, artística i estètica des de la diversitat / Gemma Carbó Ribugent -- Ciutats, cultura i educació. Formació intercultural per a la convivència i el bon viure / Lucina Jiménez López -- Educació, cultura, comunitat (transformació social al Prat de Llobregat) / Rafa Milán -- La importància d'hibridar les arts i l'educació per afavorir la consciència imaginativa / Fernando Hernández-Hernández -- Què pot aprendre una institució cultural del porno feminista? / María Acaso -- Pedagogies culturals i comunitats d'aprenentatge en espais no formals i informals / Judit Vidiella Pagès -- L'escola de música ja és al carrer / Nando Cruz -- L'escola de música ja és al carrer / Nando Cruz -- Parlem de biblioteques / Magalí Homs, Roser Ros i Vilanova -- La biblioteca, centre de gravetat de l'escola / Jaume Centelles Pastor -- Entre art i educació. Institucions híbrides, pràctiques experimentals i territoris per definir / Ramon Parramon Arimany -- A la intempèrie. Explorant espais d'aprenentatge des de les arts / Dolors Juarez Vives -- Teatres i escoles / Escoles i teatres / Margarida Troguet i Taull -- Construir compromís amb l'educació des dels museus locals / Carles García Hermosilla |
710 1# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE CORPORATIVO |
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada |
Barcelona (Província). |
9 (RLIN) |
309 |
Unidad subordinada |
Centre d'Estudis i Recursos Culturals |
830 ## - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO DE COLECCIÓN--TÍTULO UNIFORME |
Título Uniforme |
Estudis (Barcelona. Província) |
Nombre de una parte o sección de una obra |
Cultura ; |
Designación numérica/secuencial del volumen |
2 |
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICO |
Nota pública |
<a href="E-Link">E-Link</a> |
Identificador uniforme del recurso |
<a href="https://www.diba.cat/web/cerc/documents">https://www.diba.cat/web/cerc/documents</a> |
942 ## - ELEMENTOS KOHA |
Koha tipo de item |
e-Book |