Detalles MARC
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
03538nam a2200241 i 4500 |
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
ES-BaOER |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Campo de control |
20210525133622.0 |
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
Campo de control de longitud fija |
210525s2019 spc||||| ||||o0|| ||cat|d |
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN |
Agencia de catalogación original |
ES-BaOER |
Idioma de catalogación |
cat |
Agencia que realiza la transcripción |
ES-BaOER |
043 ## - CÓDIGO DE ÁREA GEOGRÁFICA |
Fuente del código local |
catmarc |
Código de área geográfica |
Espanya |
Código local de área geográfica |
Vallès Oriental |
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Pla d'Acció Cultural |
Parte restante del título |
Sant Celoni i la Batllòria / |
Mención de responsabilidad, etc. |
Diputació de Barcelona. [Centre d'Estudis i Recursos Culturals], Ajuntament de Sant Celoni ; [ICC Consultors Culturals] |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA) |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Barcelona : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Diputació de Barcelona, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
cop. 2019 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
139 p. |
520 ## - Resumen |
NOTA DE RESUMEN |
El Pla d’Acció Cultural de Sant Celoni s’ha d’entendre com l’instrument que guiarà la vida cultural del municipi durant els propers anys. Es tracta d’un document operatiu que ha de convertir-se en un dels principals referents tant pels responsables polítics i tècnics de l’Ajuntament, com per les empreses i professionals del sector privat, les entitats i associacions culturals i el conjunt de la ciutadania.<br/><br/>En primera lloc, el Pla d’Acció Cultural de Sant Celoni ha de suposar introduir una mirada que vagi més enllà de les urgències quotidianes, garantint una perspectiva més àmplia a l’hora de definir els objectius i les prioritats en termes de cultura. (...)<br/><br/>En segon terme, el Pla d’Acció Cultural de Sant Celoni s’entén com la possibilitat de reforçar la cultura com a eix central de la vida política i ciutadana del territori. (...)<br/><br/>En últim terme, el Pla d’Acció Cultural de Sant Celoni integra la mirada de diversos agents culturals en un projecte en comú. Tots aquests agents no s’han d’integrar només en el procés d’elaboració del Pla, sinó també durant la seva implementació.<br/><br/>En definitiva, el pla suposa un punt i a part per engegar una etapa que permeti establir uns objectius i dibuixar una nova perspectiva, estratègica i global. (Font: Presentació) |
530 ## - NOTA DE FORMATOS FÍSICOS ADICCIONALES DISPONIBLES |
Nota del formato físico adicional disponible |
També disponible còpia digitalitzada (.pdf) al web |
URL |
<a href="https://www.diba.cat/cerc/assessorament/assessorament_docs">https://www.diba.cat/cerc/assessorament/assessorament_docs</a> |
595 ## - Sumario |
Sumario |
1. Presentació: 1.1 Estructura del pla -- 2. Procés i metodologia: 2.1 Fase de diagnòstic ; 2.2 Fase de definició estratègica -- 3. Diagnòstic: 3.1 Context: Territori ; Població ; Economia ; Educació ; 3.2.Cultura: L’Ajuntament ; Equipaments i serveis municipals ; Teixit associatiu ; Les empreses culturals ; Activitat cultural ; Una mirada territorial ; Visions culturals ; 3.3 Síntesi del diagnòstic: Resum executiu ; Elements favorables i de dificultat principals -- 4. Estratègia: 4.1 Arquitectura de l’estratègia ; 4.2 Condicions per al desenvolupament del pla ; 4.3 Reptes per a una estratègia cultural a Sant Celoni ; 4.4 Eixos, programes i projectes: Eix 1. Cultura de proximitat ; Eix 2. Formació, creació i producció ; Eix 3. Accés, programació i públics ; Eix 4. Memòria i patrimoni ; Eix 5. Desenvolupament territorial ; 4.5 Resum de projectes motor i programes urgents -- 5. Implementació de la nova estratègia: 5.1 Consideracions prèvies ; 5.2 Mecanisme d’implementació del PAC ; 5.3 Mecanisme de seguiment -- 6. Referències bibliogràfiques -- 7. Annex: 1. Gràfiques i mapes complementaris al diagnòstic ; 2. Participants en l’elaboració del Pla -- 8. Crèdits |
710 1# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE CORPORATIVO |
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada |
Barcelona (Província). |
Unidad subordinada |
Centre d'Estudis i Recursos Culturals |
9 (RLIN) |
309 |
|
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada |
Sant Celoni. |
Unidad subordinada |
Ajuntament |
9 (RLIN) |
17806 |
|
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada |
ICC Consultors |
9 (RLIN) |
5010 |
751 ## - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE GEOGRÁFICO |
Fuente del encabezamiento o término |
Thesaurus DIBA-Turisme |
9 (RLIN) |
15472 |
Nombre geográfico |
Sant Celoni |
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICO |
Nota pública |
<a href="Interacció">Interacció</a> |
Identificador uniforme del recurso |
<a href="https://interaccio.diba.cat/CIDOC/blogs/2019/pla-daccio-cultural-sant-celoni-batlloria">https://interaccio.diba.cat/CIDOC/blogs/2019/pla-daccio-cultural-sant-celoni-batlloria</a> |
942 ## - ELEMENTOS KOHA |
Koha tipo de item |
Libro |