Audience development and cultural policy / (Registro nro. 46599)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 02065nam a2200205 i 4500
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20211117162526.0
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
Campo de control de longitud fija 211117s2021 sz |||||||||| 0|| ||eng d
020 ## - ISBN (INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER)
ISBN 9783030629694
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN
Agencia de catalogación original ES-BaOER
Idioma de catalogación cat
Agencia que realiza la transcripción ES-BaOER
100 1# - ENCABEZAMIENTO PRINCIPAL--NOMBRE PERSONAL
9 (RLIN) 17908
Nombre de persona Hadley, Steven
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Audience development and cultural policy /
Mención de responsabilidad, etc. Steven Hadley
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA)
Lugar de publicación, distribución, etc. Cham, Switzerland :
Nombre del editor, distribuidor, etc. Palgrave Macmillan,
Fecha de publicación, distribución, etc. cop. 2021
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xv, 244 p.
490 1# - MENCIÓN DE COLECCIÓN
Colección New directions in cultural policy research
520 ## - Resumen
NOTA DE RESUMEN Encouraging more – and different – people to attend the arts remains a vital issue for the cultural sector. The question of who consumes culture, and why, is key to our understanding of the arts. This book examines the relationship of audience development to cultural policy and offers a ground-breaking perspective on how the practice of audience development is connected to ideas of democratic access to culture. Providing a detailed overview of arts marketing, audience development and cultural democracy, the book argues that the work of audience development has been profoundly misunderstood by the field of arts management. Drawing from a rich range of interviews with key individuals in the audience development field, the book argues for a re-conceptualisation of audience development as an ideological function of cultural policy. Of importance for students, academics and researchers working in arts management and cultural policy, the book is also vital reading for anyone working in the arts, cultural and heritage sectors with an interest in understanding how our relationship with the audience has been constructed. (Font: Editor)
595 ## - Sumario
Sumario 1. Introduction -- 2. Democratic Cultural Policy -- 3. Audience Development -- 4. The Development of Practice: Two Dilemmas -- 5. The Traditions of Audience Development -- 6. Characteristics of Audience Development -- 7. Audience Development and Democracy: Third Dilemma -- 8. Conclusion -- Index<br/><br/><br/>
830 #0 - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO DE COLECCIÓN--TÍTULO UNIFORME
9 (RLIN) 14752
Título Uniforme New directions in cultural policy research
942 ## - ELEMENTOS KOHA
Koha tipo de item Libro
Existencias
Suprimido Perdido Fuente de clasificación o esquema de ordenación en estanterías Estropeado No se presta Koha Colección Localización (Biblioteca) Sublocalización o Colección (subbiblioteca) Localización en estanterías Fecha de adquisición Fuente de adquisición Koha préstamos (veces que ha sido prestado) Koha signatura completa Código de barras Koha Fecha de último uso Número de ejemplar Precio efectivo desde Koha tipo de item
    Universal Decimal Classification   Disponible General Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC Sala 17/11/2021 C   S 03852 CERC21110011 17/11/2021 1 17/11/2021 Libro

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