Art (in)útil : (Registro nro. 46613)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 02455nam a2200229 i 4500
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20211122151144.0
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
Campo de control de longitud fija 211122s2021 spc||||| |||| 0|| ||cat d
020 ## - ISBN (INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER)
ISBN 9788417925116
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN
Agencia de catalogación original ES-BaOER
Idioma de catalogación cat
Agencia que realiza la transcripción ES-BaOER
100 1# - ENCABEZAMIENTO PRINCIPAL--NOMBRE PERSONAL
9 (RLIN) 15097
Nombre de persona Gasol, Daniel
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Art (in)útil :
Parte restante del título sobre com el capitalisme desactiva la cultura /
Mención de responsabilidad, etc. Daniel Gasol
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN
Mención de edición 1a ed.
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA)
Lugar de publicación, distribución, etc. Barcelona :
Nombre del editor, distribuidor, etc. Raig Verd,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2021
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 182 p.
490 1# - MENCIÓN DE COLECCIÓN
Colección Ciclogènesi ;
Número de volumen 22
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general A port.: Mitjans de comunicació com a divulgadors de coneixement, lluita política per la representació i instrumentalització de l'art com a relat d'Estat
520 ## - Resumen
NOTA DE RESUMEN Art (in)útil reflexiona al voltant de la idea d’artista emergent i institució cultural com a ens legitimador. El contingut d’aquest marc només és la punta de l’iceberg sobre la mediatització cultural entre art, artista i institució, però serveix per entendre com s’inicia l’artista en un circuit i quins mecanismes es fan servir per absorbir-lo. Així és com s’allunya l’art de ser una eina política crítica de pensament, i es converteix en producció i, per tant, en un producte més del context postfordista. <br/><br/>A partir del canvi de paradigma sobre la idea d’exposició amb l’objectiu de donar visibilitat a obres —una visibilitat necessària perquè arribin a ser art—, Daniel Gasol es pregunta si l’artista s’adapta a la producció institucional que s’entén com a art. L’autor també valora si, per contra, és l’exposició institucional la que dota el treball d’una importància hipotètica, amb la conseqüència indirecta de generar legítimament creacions confrontants de semblança formal i conceptual.<br/><br/>Gasol explora l’existència de diversos tipus de creació o contextos que projecten què ha de ser art, així com sobre què considerem art emergent o obra expositiva. També qüestiona les institucions adients per exhibir produccions artístiques, i com el sistema del capital i laboral afecta la creació i l’exposició d’art. (Font: editor)
595 ## - Sumario
Sumario Art: configuració oficial: -una hipotètica democratització de l'art ; La institució com a mètode de dominació ; Exposició, visibilitat i existència -- Artistes: narratives sobre la creació: La burocratització cultural ; L'escena laboral com a control ; La mutació de la crítica
830 ## - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO DE COLECCIÓN--TÍTULO UNIFORME
9 (RLIN) 14739
Título Uniforme Ciclogènesi
942 ## - ELEMENTOS KOHA
Koha tipo de item Libro
Existencias
Suprimido Perdido Fuente de clasificación o esquema de ordenación en estanterías Estropeado No se presta Koha Colección Localización (Biblioteca) Sublocalización o Colección (subbiblioteca) Localización en estanterías Fecha de adquisición Fuente de adquisición Koha préstamos (veces que ha sido prestado) Koha signatura completa Código de barras Koha Fecha de último uso Número de ejemplar Precio efectivo desde Koha tipo de item
    Universal Decimal Classification   Disponible General Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC Sala 22/11/2021 C   S 03857 CERC21110013 22/11/2021 1 22/11/2021 Libro

Con tecnología Koha