El Lleure com a projecte / (Record no. 46744)

MARC details
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 02184nam a2200241 i 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Campo de control 46744
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20240507091329.0
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
Campo de control de longitud fija 220425s2018 spc|||||||||| 0|| ||cat|d
020 ## - ISBN (INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER)
ISBN 9788497666411
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN
Agencia de catalogación original ES-BaOER
Idioma de catalogación cat
Agencia que realiza la transcripción ES-BaOER
100 1# - ENCABEZAMIENTO PRINCIPAL--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Franch, Joaquim
9 (RLIN) 6754
999 ## - NÚMEROS DE CONTROL DEL SISTEMA (KOHA)
Koha biblionumber 46744
Koha biblioitemnumber 46744
245 13 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título El Lleure com a projecte /
Mención de responsabilidad, etc. Joaquim Franch ; Jaume Trilla (ed.)
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN
Mención de edición 1a ed.
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA)
Lugar de publicación, distribución, etc. Barcelona :
Nombre del editor, distribuidor, etc. Eumo,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2018
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 301 p.
490 1# - MENCIÓN DE COLECCIÓN
Colección Textos pedagògics ;
Número de volumen 51
520 ## - RESUMEN
Resumen Joaquim Franch (1944-1987) va impulsar el 1983 un camp de natura amb l'objectiu de contribuir a la preservació dels Aiguamolls de l'Empordà. El record i la satisfacció de l'experiència viscuda -de valor educatiu i ecològic- van motivar-lo a l'escriptura d'aquest llibre, una obra de reflexió i acció d'una vigència i d'una valors pedagògics inqüestionables. Tot resseguint el relat de l'experiència, Franch hi reflexiona sobre el concepte de lleure, la institucionalització d'aquesta pràctica i els «dinamismes de l'educació en el lleure»: com funciona, quins agents hi actuen, com es relacionen, amb quins motius. Hi apareixen les constants del seu pensament pedagògic, com són la capacitat per llegir la realitat, un discurs en diàleg amb altres pensadors o el talent per convertir els grups en equips productius. I, d'una manera especial, hi destaca la seva anàlisi crítica i alhora utòpica Tot plegat va fer d'ell una referència en la pedagogia de la segona meitat del segle XX. Aquesta obra es completa amb un estudi introductori de Jaume Trilla i el text inèdit «Ecos més llunyans», que Joaquim Franch no va poder incloure en l'edició de 1985.
595 ## - SUMARIO
Sumario Presentació -- Estudi introductori: Aproximació biogràfica ; Joaquim Franch, un pedagog del seu temps i d'ara mateix ; Bibliografia -- El lleure com a projecte: 1. Introducció -- 2. El lleure: quin temps? Quines institucions? Quines finalitats? -- 3. Els dinamismes de l'educació en el lleure -- 4. --i que tornin les cigonyes blanques! -- 5. Ecos més llunyans -- Annexos
700 ## - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE PERSONAL
9 (RLIN) 6221
Nombre de persona Trilla, Jaume
Término relacionador ed.
830 ## - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO DE COLECCIÓN--TÍTULO UNIFORME
9 (RLIN) 17428
Título Uniforme Textos pedagògics
942 ## - ELEMENTOS KOHA
Koha tipo de item Book
Holdings
Suprimido Perdido Fuente de clasificación o esquema de ordenación en estanterías Estropeado No se presta Koha Colección Localización (Biblioteca) Sublocalización o Colección (subbiblioteca) Localización en estanterías Fecha de adquisición Fuente de adquisición Koha préstamos (veces que ha sido prestado) Koha signatura completa Código de barras Koha Fecha de último uso Número de ejemplar Precio efectivo desde Koha tipo de item
    Universal Decimal Classification   Disponible General Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC Sala 25/04/2022 D   S 03912 CERC22040014 25/04/2022 1 25/04/2022 Book

Powered by Koha