Education through art [Recurs electrònic] : building partnerships for secondary education : proceedings : Unesco expert panel meeting, october 27, 2005

By: UNESCO Expert Panel Meeting on Education through Art: Building Partnership (2005 : Newark, Estats Units).
UNESCO.
Publisher: [Paris] : Unesco. Education Sector, 2006Description: 69 p. : digital, fitxer PDF (433,45 Kb).Online resources: E-Link Summary: Aquest document aplega textos procedents de la trobada del grup d’experts de la UNESCO al Museu de Newark, el 27 d’octubre de 2005, els quals tracten temes relatius a l’ensenyament per a adolescents en museus i la interrelació entre les institucions de l’educació i la cultura. (Font: El Centre)
Tags from this library: No tags from this library for this title.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number URL Copy number Status Date due Barcode
e-Book Centre d' Informació i Documentació del CERC
Repositori digital
General E060275 Online 1 Available (Disponible) E060275

Aquest document aplega textos procedents de la trobada del grup d’experts de la UNESCO al Museu de Newark, el 27 d’octubre de 2005, els quals tracten temes relatius a l’ensenyament per a adolescents en museus i la interrelació entre les institucions de l’educació i la cultura. (Font: El Centre)

Educating Through Art in Secondary Education / Sonia Bahri -- The Adolescent Learner and the Aesthetic Experience: A Brief Overview / Phyllis R. Magrab -- The Pleasures and Dangers of Learning to See / Wosene Worke Kosrof -- Changing Minds: Adolescents, Art and Learning in Museums / Linda Gates Nettleton, Kevin Heller -- Educating Through Art: Museums as Partners / Silvia Alderoqui -- A Student Perspective / Suzy Morais -- A Student Perspective / Kaity Trinidad -- Discussion Summary -- Appendix A: Background and Objectives -- Appendix B: Agenda -- Appendix C: Participants

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha

Iconos diseñados por Freepik desde www.flaticon.com con licencia CC 3.0 BY