El Consum mediàtic, cultural i d'oci en temps de crisi [Recurs electrònic] : període: Any natural 2008 i 2009 / [Fundacc]
Series Novetats 2010 (CIDOC) ; 03/04Detalles de publicación: [Barcelona] : Fundacc, 2010Recursos en línea: Resumen: Estudi multimèdia d’audiències i consums culturals de l’àmbit geogràfic de Catalunya: estudia el consum de diaris, revistes, ràdio, televisió, medi exterior, Internet, telefonia, llibres, cinema, videojocs, música, concerts, espectacles i exposicions que s’ha fet en dos períodes de temps de gener a desembre 2008 i de 2009. (Font: Editor)Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e-Libro | Centre d' Informació i Documentació del CERC Repositori digital | General | E-10_0105.pdf | 1 | Disponible | 1200000105 |
Dades en format PDF
Requeriments del sistema per a PC i Apple Macintosh: navegador WWW Microsoft Internet Explorer o Netscape; lector Adobe Acrobat Reader
Modalitat d'accés: World Wide Web
Fitxa tècnica -- Resum d’audiències 2009: Evolució del consum de mitjans ; Evolució del consum de premsa ; Evolució del consum de revistes ; Evolució del consum de ràdio ; Evolució del consum de televisió -- Perfil de la població: Perfil sociodemogràfic de la població -- Consum de mitjans: Temps dedicat als mitjans de comunicació ; Detall de temps de consum per mitjans ; Consum de mitjans de comunicació ; Franja horària de consum de mitjans: Població temporalment aturada: 645.000 persones ; Franja horària de consum de mitjans: Població treballadora: 3.680.000 persones ; Consum del mitjà premsa per tipologia ; Franja horària de consum de la premsa ; Indicador de credibilitat de la premsa: Per a vostè, quin és el diari amb més credibilitat? Cap ; Consum del mitjà revistes per tipologia ; Consum del mitjà ràdio per tipologia ; Franja horària de consum de la ràdio ; Característiques de consum del mitjà ràdio ; Consum del mitjà televisió per tipologia ; Franja horària de consum de la televisió -- Consums culturals: Consums culturals ; Equipament tecnològic de la llar -- Activitats d’oci: Activitats d’oci ; Evolució activitats d’oci (decreixents) ; Evolució activitats d’oci (creixents) ; Desplaçaments: sistema utilitzat i temps -- Conclusions
No hay comentarios en este titulo.