Indústria editorial 2.0: tendències, oportunitats i reptes davant la digitalització del llibre [Recurs electrònic] / Javier Celaya, Teia Rodeja i Gibert

By: Odriozola Celaya, Javier.
Rodeja i Gibert, Teia.
ISBN: 9788439387664.Edition: 1a ed.Publisher: Barcelona : Generalitat de Catalunya. Departament d'Empresa i Ocupació, 2011Description: 84 p. : digital, fitxer PDF (951,48 Kb).Series: Les Diagnosis de l'Observatori de Prospectiva Industrial: 8Online resources:
Tags from this library: No tags from this library for this title.
    average rating: 0.0 (0 votes)
No physical items for this record

Introducció -- 1. Acceleradors de la transformació del sector editorial: 1.1. Variables externes que acceleren la digitalització ; 1.2.Tendències en dispositius de lectura de llibres digitals ; 1.3. La consolidació de les plataformes de distribució i comercialització de continguts digitals ; 1.4. Conclusions, punts comuns i recomanacions -- 2. Aspectes clau en la digitalització: 2.1. Retrodigitalització ; 2.2. Control de qualitat ; 2.3. Llenguatge XML ; 2.4. Formats de digitalització ; 2.5. Costos en el procés de digitalització ; 2.6. Gestió de les metadades del llibre digital ; 2.7. Metadades específiques per als llibres digitals ; 2.8. Gestió del DRM ; 2.9. El preu de venda al públic dels llibres digitals -- 3. Anàlisi de possibles nous models de negoci: 3.1. Model de continguts en obert ; 3.2. Venda a perpetuïtat ; 3.3. Lloguer o pagament per visió (pay-per-view) ; 3.4. Pagament per lectura o micropagaments ; 3.5. Subscripció ; 3.6. Fragmentació del contingut ; 3.7. Model comptador ; 3.8. Model bundled ; 3.9. Creació de comunitats ; 3.10. Model de continguts de prepagament instal·lats en un dispositiu ; 3.11. Continguts per a mòbils ; 3.12. Venda a biblioteques ; 3.13. Models de negoci en continguts educatius ; 3.14. Model de continguts en núvol ; 3.15. Altres models basats en núvol -- 4. Tecnologia com a servei: 4.1 Llibres enriquits ; 4.2. Copia, lectura en núvol amb enfocament social ; 4.3. Publicitat en els llibres digitals ; 4.4. El préstec de llibres digitals per fomentar la compra ; 4.5. Tendències en l’àmbit educatiu -- 5. Conclusions: full de ruta de l’edició digital: 5.1. Formació: edició i màrqueting en línia ; 5.2. Innovació ; 5.3. Distribució i internacionalització ; 5.4. Gestió del coneixement ; 5.5. Tecnologia com a servei -- Bibliografia

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha

Iconos diseñados por Freepik desde www.flaticon.com con licencia CC 3.0 BY