Imagen de cubierta local
Imagen de cubierta local

The Entrepreneurial dimension of the cultural and creative industries [Recurs electrònic] / [prepared by Utrecht School of the Arts]

Colaborador(es): Detalles de publicación: [Luxemburg : European Commission . Directorate General for Education and Culture], 2010Recursos en línea: Resumen: La Comissió Europea ha publicat aquest estudi com a resposta a l'augment de la importància de l'economia creativa i, més concretament, al paper de les Indústries Culturals i Creatives (ICCs), com a eines per fer front als canvis actuals i futurs d'Europa. Aquest estudi es centra en l'objectiu de proporcionar una millor comprensió de necessitats de les PIMEs, un tipus d'empreses que formen part de les ICCs. Dedicada a elles, l'estudi descriu alguns dels problemes i recomanacions, i posa de relleu els problemes transversals comuns a totes les ICCs. És en aquesta direcció que l'estudi proporciona una comprensió dels elements clau per a l'enfortiment de la capacitat empresarial de les ICCs, com ara: accés al finançament, les barreres del mercat, els drets de propietat intel·lectual, l'educació i la formació, la innovació i els processos de col·laboració. A partir d'aquests reptes, l'estudi suggereix quins són els plantejaments generals pel desenvolupament d'un entorn propici per a les ICCs en base als quaranta estudis de cas que s'hi recullen. On s'il·lustren les perspectives i les iniciatives més importants, acompanyades de les observacions dels experts que han estat entrevistats. (Font: el Centre)
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
e-Libro e-Libro Centre d' Informació i Documentació del CERC Repositori digital General E-11_0029.pdf 1 Disponible 1200110029

Dades en format PDF

Requeriments del sistema per a PC i Apple Macintosh: navegador WWW Microsoft Internet Explorer o Netscape; lector Adobe Acrobat Reader

Modalitat d'accés: World Wide Web

1. Introduction -- 2. Creative Entrepreneurship -- 3. Main Thematic Outcomes -- 4. Recommendations -- Appendix -- About us -- Bibliography -- Appendix 1. Best case: 1. Flanders DC ; 2. ArteEconomy ; 3. AIE. Italian Publishers Association ; 4. Cross Over Labs ; 5. GATE. Game Research for Training & Entertainment ; 6. b.TWEEN ; 7. Architectuur Lokaal ; 8. ESA. European Advertising Standard ; 9. Disseny Hub Barcelona ; 10. EDIMA ; 11. MEDIA ; 12. FEP. Federation of European Publishers ; 13. IMAGINOV ; 14. Dutch Media Hub ; 15. Bandpool ; 16. UPTEX ; 17. OnlineArt ; 18. Departure ; 19. IFCIC ; 20. ICO ; 21. CultuurInvest ; 22. Advantage Creative Fund ; 23. Create Berlin ; 24. Finpro ; 25. Creative Depot ; 26. Own It ; 27. Kunst & Zaken ; 28. Demola ; 29. Helsinki School of Creative Entrepreneurship ; 30. Firstport ; 31. Creative Apprenticeship ; 32. Creativwirtschaft ; 33. Creative Industries Knowledge Transfer ; 34. SEE ; 35. IBBT ; 36. TULI ; 37. DigiDemo ; 38. Inserralves Incubator ; 39. Dutch Game Garden ; 40. CITIES ; 41. Cap Digita -- Appendix 2: 1. Pre pilot interview schedule ; 2. Online Expert Questionnaire ; 3. Expert Interview: List of interviewees ; 4. Expert Interview question schedule ; 5. Online Survey questionnaire ; 6. Workshop I List of Participants ; 7. Workshop II List of Participants ; 8. Procurement Type and Innovation Effect ; 9. Graph of Sector Clusters ; 10. NACE codes ; 11. Regional Concentration of CCI by sector ; 12. Environmental factors summary table

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Haga clic en una imagen para verla en el visor de imágenes

Imagen de cubierta local

Con tecnología Koha