The Entrepreneurial dimension of the cultural and creative industries [Recurs electrònic] / [prepared by Utrecht School of the Arts]
Detalles de publicación: [Luxemburg : European Commission . Directorate General for Education and Culture], 2010Recursos en línea: Resumen: La Comissió Europea ha publicat aquest estudi com a resposta a l'augment de la importància de l'economia creativa i, més concretament, al paper de les Indústries Culturals i Creatives (ICCs), com a eines per fer front als canvis actuals i futurs d'Europa. Aquest estudi es centra en l'objectiu de proporcionar una millor comprensió de necessitats de les PIMEs, un tipus d'empreses que formen part de les ICCs. Dedicada a elles, l'estudi descriu alguns dels problemes i recomanacions, i posa de relleu els problemes transversals comuns a totes les ICCs. És en aquesta direcció que l'estudi proporciona una comprensió dels elements clau per a l'enfortiment de la capacitat empresarial de les ICCs, com ara: accés al finançament, les barreres del mercat, els drets de propietat intel·lectual, l'educació i la formació, la innovació i els processos de col·laboració. A partir d'aquests reptes, l'estudi suggereix quins són els plantejaments generals pel desenvolupament d'un entorn propici per a les ICCs en base als quaranta estudis de cas que s'hi recullen. On s'il·lustren les perspectives i les iniciatives més importants, acompanyades de les observacions dels experts que han estat entrevistats. (Font: el Centre)Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e-Libro | Centre d' Informació i Documentació del CERC Repositori digital | General | E-11_0029.pdf | 1 | Disponible | 1200110029 |
Dades en format PDF
Requeriments del sistema per a PC i Apple Macintosh: navegador WWW Microsoft Internet Explorer o Netscape; lector Adobe Acrobat Reader
Modalitat d'accés: World Wide Web
1. Introduction -- 2. Creative Entrepreneurship -- 3. Main Thematic Outcomes -- 4. Recommendations -- Appendix -- About us -- Bibliography -- Appendix 1. Best case: 1. Flanders DC ; 2. ArteEconomy ; 3. AIE. Italian Publishers Association ; 4. Cross Over Labs ; 5. GATE. Game Research for Training & Entertainment ; 6. b.TWEEN ; 7. Architectuur Lokaal ; 8. ESA. European Advertising Standard ; 9. Disseny Hub Barcelona ; 10. EDIMA ; 11. MEDIA ; 12. FEP. Federation of European Publishers ; 13. IMAGINOV ; 14. Dutch Media Hub ; 15. Bandpool ; 16. UPTEX ; 17. OnlineArt ; 18. Departure ; 19. IFCIC ; 20. ICO ; 21. CultuurInvest ; 22. Advantage Creative Fund ; 23. Create Berlin ; 24. Finpro ; 25. Creative Depot ; 26. Own It ; 27. Kunst & Zaken ; 28. Demola ; 29. Helsinki School of Creative Entrepreneurship ; 30. Firstport ; 31. Creative Apprenticeship ; 32. Creativwirtschaft ; 33. Creative Industries Knowledge Transfer ; 34. SEE ; 35. IBBT ; 36. TULI ; 37. DigiDemo ; 38. Inserralves Incubator ; 39. Dutch Game Garden ; 40. CITIES ; 41. Cap Digita -- Appendix 2: 1. Pre pilot interview schedule ; 2. Online Expert Questionnaire ; 3. Expert Interview: List of interviewees ; 4. Expert Interview question schedule ; 5. Online Survey questionnaire ; 6. Workshop I List of Participants ; 7. Workshop II List of Participants ; 8. Procurement Type and Innovation Effect ; 9. Graph of Sector Clusters ; 10. NACE codes ; 11. Regional Concentration of CCI by sector ; 12. Environmental factors summary table
No hay comentarios en este titulo.