Imagen de cubierta local
Imagen de cubierta local

Un Museu sense parets [Recurs electrònic] : la dinamització del Museu Picasso Barcelona a través del web 2.0 / Jacqueline Glarner

Por: Detalles de publicación: Barcelona : Universitat de Barcelona, 2010Recursos en línea: Nota de disertación: Treball de recerca (Màster en Gestió del Patrimoni Cultural) -- Universitat de Barcelona, 2010
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
e-Libro e-Libro Centre d' Informació i Documentació del CERC Repositori digital General E-11_0073.pdf 1 Disponible 1200110073

Treball de recerca (Màster en Gestió del Patrimoni Cultural) -- Universitat de Barcelona, 2010

Dades en format PDF

Requeriments del sistema per a PC i Apple Macintosh: navegador WWW Microsoft Internet Explorer o Netscape; lector Adobe Acrobat Reader

Modalitat d'accés: World Wide Web

Introducció -- 1. El concepte de la web 2.0 -- 2. Objectius de la dinamització: 2.1. La generació, recepció i transmissió de continguts més diversificats ; 2.2. La interacció amb el visitant ; 2.3. L'augment de la projecció exterior de la institució -- 3. Anàlisi de la situació: 3.1 Els canals de comunicació del museu: a) Els més tradicionals: les eines offline ; b) Els canals digitals ; c) Els canals multidireccionals: la web 2.0 ; 3.2 Anàlisi del context: Museus de referència que utilitzen les eines de la web 2.0 ; Museus monogràfics d'altres artistes ; Les webs dels altres museus monogràfics sobre Picasso ; 3.3 Anàlisi de les xarxes socials del Museu Picasso Barcelona: Blog ; Facebook ; Twitter ; Flickr ; Youtube ; Slideshare ; Delicious ; LinkedIn ; Una eina de difusió: l'RSS ; 3.4 La interacció entre tots els canals de comunicació -- 4. Propostes de dinamització, amb especial èmfasi en la web 2.0: 4.1. La consolidació de les xarxes i eines existents: Blog ; Facebook ; Twitter ; Flickr ; Youtube ; Slideshare ; Delicious ; LinkedIn ; RSS ; El butlletí electrònic ; La interactivitat de la web ; 4.2. La incorporació de noves xarxes i eines: Altres xarxes socials ; Etiquetatge social ; Podcasting ; Dispositius mòbils ; Aula virtual ; Continguts oberts: del Copyright al Creative Commons ; Espai "El meu Picasso" ; Pàgina "PicassoKids" ; Visites 3D ; Recursos multimèdia addicionals ; Comentaris electrònics en directe ; 4.3 Les activitats específiques ; 4.4 La presència en altres blogs, webs i portals de museus ; 4.5 Les accions utilitzant les eines de comunicació offline ; 4.6 La creació d'una coherència entre totes les eines de comunicació -- 5. Organització de la dinamització -- 6. Eines d'avaluació -- 7. Recursos econòmics - Conclusions -- Bibliografia i webgrafia -- Annexos

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Haga clic en una imagen para verla en el visor de imágenes

Imagen de cubierta local

Con tecnología Koha