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Saturday night or sunday morning? : from arts to industry, new forms of cultural policy / by Geoff Mulgan and Ken Worpole

Por: Colaborador(es): Series Comedia series ; 44Detalles de publicación: London : Comedia Publishing Group, 1986Edición: 1rst edDescripción: 132 pISBN:
  • 1851780211
Resumen: Què o qui fa més per forjar la cultura britànica al final dels vuitanta? Botigues com Goldcrest, Habitat, Virgin Records, W.H. Smith, News International, Benetton, Saatchi and Saatchi, Sky Channel, potser? Channel 4, el Carnaval de Notting Hill, la premsa femenina, Rough Trade Distribution, Virago, la Black Theatre Co-op i Streetsounds? O bé el Wigmore Hall, l'Arts Council, el National Theatre, la Tate Gallery i la Royal Opera House? Una política cultural radical ha de tenir en compte avui en dia les potents indústries de la cultura popular moderna, així com les institucions tradicionals suportades pels subsidis públics. Els autors repassen els èxits i els fracassos de les anteriors polítiques per a les arts del partit laborista, a nivell nacional i local. Presten una atenció particular a les imaginatives polítiques culturals de la controvertida administració GLC entre el 1981 i el 1896, així com a les posteriors polítiques del Greater London Enterprise Board amb la seva reticència a intervenir en el sector comercial de l'economia cultural. El llibre analitza: -La preocupació constant dels subsidis públics amb patrons culturals del segle XIX; -El repte de la cultura popular comercial ; -La política cultural comunitària del GCL i les institucions del finançament a través de subsidis; -La intervenció en els nous imperis multinacionals de la premsa, de la televisió per satel.lit, així com la producció i la distribució de llibres, pel.licules i discs; i -Un programa radical d'intervenció a les indústries culturals tant per a les autoritats locals com per al govern nacional.Resumen: ¿Qué o quien hace más para forjar la cultura británica al final de los ochenta? ¿Tiendas como Goldcrest, Habitat, Virgin Records, W.H. Smith, News International, Benetton, Saatchi and Saatchi o Sky Channel, quizás? ¿Channel 4, el Carnaval de Notting Hill, la prensa femenina, Rough Trade Distribution, Virago, la Black Theatre Co-op y Streetsounds? ¿O bien el Wigmore Hall, el Art Council, el National Theatre, la Tate Gallery y la Royal Opera House? Una política cultural radical debe tener en cuenta, hoy en día, las potentes industrias de la cultura popular moderna así como las instituciones tradicionales sostenidas por subsidios públicos. Los autores repasan los éxitos y los fracasos de las anteriores políticas para las artes del partido laborista a nivel nacional y local. Prestan una atención particular a las imaginativas políticas culturales de la controvetida administración GLC entre 1981 y 1986, así como a las posteriores políticas del Greater London Enterprise Board con su reticencia a intervenir en el sector comercial de la economía cultural. El libro analiza: - La preocupación constante de los subsidios públicos con patrones culturales del siglo XIX; - el reto de la cultura popular comercial; - la política cultural comunitaria del GLC y las limitaciones de la financiación a través de subsidios; - la intervención en los nuevos imperios multinacionales de la prensa, de la televisión por satélite, así como la producción y la distribución de libros, películas y discos; - un programa radical de intervención en las industrias culturales tanto para las autoridades locales como para el gobierno nacional.
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Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Libro Libro Centre d' Informació i Documentació del CERC Sala General S 01383 1 Disponible 1900173368
Libro Libro Centre d' Informació i Documentació del CERC Magatzem General M 0158 2 Exclòs de préstec 1900002224

Introduction -- 1. New definitions for old -- 2. State policies and the arts -- 3. The state and broadcasting: missionaries and mercenaries -- 4. The state and music: who plays the best tunes? 5. The GLC community arts policy: a case study in local government innovation -- 6. Labour and culture: dancing into socialism? -- 7. Towards 2000 -- 8. Conclusions -- Recommended reading

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