Imagen de cubierta local
Imagen de cubierta local

The Public and the arts : a survey of behaviour and attitudes in Ireland / by Paula Clancy ... [et al.]

Colaborador(es): Detalles de publicación: Dublin : [University College. Graduate School of Business], [1994]Descripción: XVI, 129 pISBN:
  • 0906627575
Resumen: La cultura està considerada com una part important de la vida irlandesa. El 60% està a favor del manteniment dels nivells de finançament. Es creu que la cultura s'ha tornat més accesible des del 1981 i que hi ha més audiència a tots els esdeveniments, excepte en el cas del ballet. Aquest creixement es reflecteix numèricament en tots els grups socioeconòmics, però hi ha buits proporcionals entre les classes que s'han mantingut o incrementat. La implicació en formes artístiques altes, populars o tradicionals depèn de l'ocupació, l'educació, l'edat i la religió. En general, la freqüentació i la participació és similar a Anglaterra, Escòcia, el País de Gal.les o Irlanda del Nord. (Font: Introducció)
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Libro Libro Centre d' Informació i Documentació del CERC Sala General S 03056 1 Disponible (Disponible) 1900008200

A la part superior de la portada: Business Research Programme. Graduate School of Business. University College Dublin

Estudi encarregat pel Arts Council d'Irlanda

Acknowledgements -- Foreword -- Executive Summary -- Preface -- Overview of National Policy -- The Extent of Change 1981-1994 -- Response and Behaviour in 1994 -- Profiling Arts Publics -- Attitudes to the Arts: Views on the Social, Cultural and Economic Significance of the Arts -- International Comparisons -- Some Perspectives for the Future -- References -- Appendix 1. Additional Tables -- Appendix 2. Research Methodology

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Haga clic en una imagen para verla en el visor de imágenes

Imagen de cubierta local

Con tecnología Koha