Imagen de cubierta local
Imagen de cubierta local

Tourism and heritage attractions / Richard Prentice

Por: Series Issues in tourism seriesDetalles de publicación: London ; New York : Routledge, 1993Edición: 1st edDescripción: 253 pISBN:
  • 041508525X
Resumen: L'autor presenta una anàlisi detallada del turisme patrimonial, examinant com es consumeixen els beneficis obtinguts per les visites a les atraccions patrimonials; culturals, històriques o naturals. Aquesta exploració en la natura del "producte" patrimoni posa en qüestió la terminologia emprada per definir aquest aspecte de la indústria del turisme, i l'autor argüeix que és massa fàcilment vista com una indústria homogènia quan de fet cobreix diverses atraccions que serveixen diferents mercats de turisme i de lleure. Cal en la indústria una aproximació més sensible a temes com ara la promoció d'aquestes atraccions, la seva qualitat permanent i el seu impacte educatiu. L'autor mostra que les demandes dels turistes i els processos de decisió política involucrats tenen implicacions per a la gestió i màrqueting del turisme. Analitza els guanys que els turistes busquen i constata les seves reaccions davant la presentació d'aquests llocs. Tot establint un model d'usuari patrimonial, intenta identificar uns trets distintius que podrien influir en els operadors turístics que busquen de compendre l'actitud del seu visitant i respondre-hi eficaçment. (Font: Editor)
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Libro Libro Centre d' Informació i Documentació del CERC Sala General S 02877 1 Disponible (Disponible) 1900005294

List of figures -- List of tables -- Preface -- Acknowledgements -- 1. Tourists' demands for heritage consumption -- 2. The heterogeneity of the heritage product -- 3. The socio-demographic characteristics of tourists at heritage attractions -- 4. Tourist decision-making and heritage attractions -- 5. Tourist trip making and visits to heritage attractions -- 6. The promotion of heritage attractions to tourists -- 7. The retailing role of heritage attractions -- 8. Tourist disposition towards conservation and commitment to heritage -- 9. Tourist assessment of heritage presentation -- 10. Benefits gained by tourists from visiting heritage attractions -- 11. Conclusion: the heritage market place summarized -- Bibliography -- Index

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Haga clic en una imagen para verla en el visor de imágenes

Imagen de cubierta local

Con tecnología Koha