Imagen de cubierta local
Imagen de cubierta local

Cultura, símbols i Jocs Olímpics : La mediació de la comunicació / Miquel de Moragas Spà

Por: Colaborador(es): Series Informes ; 8Detalles de publicación: Barcelona : Generalitat de Catalunya. Centre d'Investigació de la Comunicació, 1992Descripción: 73 pISBN:
  • 8439320809
Resumen: En aquest llibre, Miquel de Moragas Spa, analitza els aspectes culturals i comunicatius dels Jocs Olímpics moderns, amb una referència més específica a l’experiència de Barcelona'92. La simbologia olímpica es relaciona amb els usos i els valors socials de l'esport espectacle. També s'hi analitzen les dimensions culturals dels Jocs Olímpics i la incidència dels mitjans de comunicació en la producció i la difusió de valors i contravalors. Amb aquest llibre, el Centre d’Investigació de la Comunicació vol contribuir al debat social i acadèmic sobre els efectes culturals i comunicatius per a Catalunya de la celebració a Barcelona dels Jocs Olímpics de 1992. (Font: Editor)
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Libro Libro Centre d' Informació i Documentació del CERC Magatzem General CD30 Mor 92 1 Exclòs de préstec 1900031673
Libro Libro Centre d' Informació i Documentació del CERC Magatzem General M 1369 1 Exclòs de préstec 1900031682

Presentació -- 1. Introducció: els Jocs Olímpics com a fenomen cultural: 1.1. El projecte cultural olímpic ; 1.2. Els "mass media" i la producció de valors ; 1.3. Els Jocs Olímpics, un fenomen de grans dimensions -- 2. Els Jocs Olímpics, cultura i opinió pública: 2.1. L'esport-espectacle com a cultura popular ; 2.2. Universalitat i nacionalisme als Jocs Olímpics -- 3. Els Jocs Olímpics i la cultura de la seu organitzadora: 3.1. Els efectes dels Jocs sobre la identitat político-cultural ; 3.2. Oferta cultural i imatge de marca de la ciutat seu ; 3.3. L’Olimpíada Cultural -- 4. Barcelona'92, un gran entramat de producció d’informació: 4.1. Les "Operacions de premsa" ; 4.2. Barcelona, plató de televisió -- 5. Les cerimònies olímpiques: 5.1. Espectacle i rituals ; 5.2. La cerimònia inaugural coma principal esdeveniment cultural -- 6. Els mitjans de comunicació internacionals i el seu protagonisme -- Bibliografia

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Haga clic en una imagen para verla en el visor de imágenes

Imagen de cubierta local

Con tecnología Koha