#DigiTalk : del màrqueting directe a la comunicació 2.0 / Núria Escalona ; pròleg de Josep Rom
Series Manuals (UOC) ; 216 | Manuals (UOC). ComunicacióDetalles de publicación: Barcelona : UOC, 2013Edición: 1a edDescripción: 238 pISBN:- 9788490298138
- DigiTalk
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Centre d' Informació i Documentació del CERC Sala | General | S 01276 | 1 | Disponible | 1900172361 |
Pròleg -- Introducció -- I. Orígens i conceptes de la comunicació 2.0 -- II. Contextualitzant la comunicaicó 2.0. -- III. Mitjans socials i eines de software social -- IV. També és el moment de la comunicació corporativa! -- V. El social media plan i el pla #DigiTalk -- VI. Els perfils de la comunicació 2.0 -- Ens retrobem al món #DigiTalk! -- Bibliografia i webgrafia
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.