Imagen de cubierta local
Imagen de cubierta local

#DigiTalk : del màrqueting directe a la comunicació 2.0 / Núria Escalona ; pròleg de Josep Rom

Por: Series Manuals (UOC) ; 216 | Manuals (UOC). ComunicacióDetalles de publicación: Barcelona : UOC, 2013Edición: 1a edDescripción: 238 pISBN:
  • 9788490298138
Otro título:
  • DigiTalk
Resumen: En l’era del canvi permanent, a la xarxa també triomfa una altra constant: la de l’intercanvi. La del diàleg directe entre individus, i entre aquests i actors institucionals i corporatius, via interacció directa. Som en l’era #DigiTalk. Parlar, escoltar, dialogar, de tu a tu gràcies a les eines de la comunicació 2.0. D’això parla aquest llibre. Perquè d’això va la comunicació del present i del futur. #DigiTalk és un terme que es proposa englobar un context comunicatiu de converses permanents. Un context que s’ha anat formant amb l’exponencial desenvolupament d’Internet i les noves tecnologies de la comunicació i la informació. Un context on ens trobem tots. És antic i alhora és nou. Perquè tot plegat s’apropa moltíssim a l’essència del màrqueting directe que el segle passat ja defensava el gran publicitari David Ogilvy. Però ara el diàleg directe es busca molt especialment en el món digital. I mentre que abans amb una resposta puntual les marques ja podien quedar satisfetes, ara la idea és mantenir una intercanvi constant on l’usuari, a més, també pot prendre la iniciativa per iniciar aquest diàleg. L’àmbit pofessional i acadèmic de la comunicació es veu directament afectat per noves maneres de fer que qualsevol comunicador del segle XXI haurà de ser capaç de conèixer i treballar amb eficàcia. No és suficient amb saber i dominar la tecnologia. Som en un procés d’aprenentatge constant, d’enriquiment i de creixement mutu que ara us proposo seguir en aquest llibre i més enllà amb l'etiqueta #Digitalk a través de Facebook i Twitter o via aquesta web (http://www.nuriaescalona.com). (Font: autor)
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Libro Libro Centre d' Informació i Documentació del CERC Sala General S 01276 1 Disponible 1900172361

Pròleg -- Introducció -- I. Orígens i conceptes de la comunicació 2.0 -- II. Contextualitzant la comunicaicó 2.0. -- III. Mitjans socials i eines de software social -- IV. També és el moment de la comunicació corporativa! -- V. El social media plan i el pla #DigiTalk -- VI. Els perfils de la comunicació 2.0 -- Ens retrobem al món #DigiTalk! -- Bibliografia i webgrafia

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Haga clic en una imagen para verla en el visor de imágenes

Imagen de cubierta local

Con tecnología Koha