Imagen de cubierta local
Imagen de cubierta local

La Comunicació social a Catalunya, 1995 / Joan M. Corbella ; Amb la col.laboració de Montserrat Martí i Marta Saurina

Por: Colaborador(es): Series Informes ; 11Detalles de publicación: Barcelona : Generalitat de Catalunya. Centre d'Investigació de la Comunicació, 1995Descripción: 166 pISBN:
  • 8439337477
Resumen: El Centre d'investigació de la Comunicació, que ja el 1988 i el 1991 havia publicat sengles informes de situació del panorama comunicatiu a Catalunya, ha considerat convenient de continuar aquesta sèrie amb un nou treball que fa balanç de la primera meitat del decenni present i que ajudarà els lectors interessats en el tema a seguir-ne l'evolució. Com els informes anteriors, La Comunicació Social a Catalunya, 1995 fa repàs dels esdeveniments més destacats en els darrers anys i proporciona un seguit d'estadístiques sobre el consum comunicatiu de cada mitja i industria cultural, amb la intenció que sigui d'utilitat per a un ventall ampli de lectors, no forçosament especialistes de la informació i de la comunicació. (Font: Editor)
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Signatura topográfica Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Libro Libro Centre d' Informació i Documentació del CERC C21 Cor 95 2 Disponible 1900031772

Índex -- Presentació -- I. Panorama global de la comunicació social a Catalunya: 1.1. Perceptiva general ; 1.2. Els canvis en el marc de funcionament de la comunicació social ; 1.3. La publicitat i els mitjans de comunicació a Catalunya i Espanya ; 1.4. Catalunya i els grans grups empresarials i multimèdia ; 1.5. El panorama de les telecomunicacions a Catalunya ; 1.6. Les pautes del consum de comunicació a Catalunya ; 1.7. El panorama lingüístic -- 2. Premsa: 2.1. Perspectiva general ; 2.2. La premsa diària a Catalunya ; 2.3. La premsa no diària d'abast general ; 2.4. La premsa no diària local i comarcal ; 2.5. La premsa gratuïta -- 3. Ràdio: 3.1. Perspectiva general ; 3.2. El marc operatiu de la ràdio a Catalunya i Espanya ; 3.3. L'oferta radiofònica actual a Catalunya ; 3.4. Evolució recent del panorama radiofònic a Catalunya ; 3.5. Audiència de la ràdio a Catalunya ; 3.6. El panorama lingüístic -- 4. Televisió: 4.1. Perspectiva general ; 4.2. La regulació de la televisió a Catalunya i Espanya ; 4.3. El marc econòmic de la televisió a Catalunya i Espanya ; 4,4, L'oferta televisiva actual a Catalunya ; 4.5. Evolució recent del panorama televisiu a Catalunya ; 4.6. Evolució recent de l'oferta d 'àmbit espanyol ; 4.7. Panorama de les noves modalitats de televisió ; 4.8. L’audiència de la televisió a Catalunya ; 4.9. El panorama lingüístic -- 5. Indústria editorial: 5.1. Perspectiva general ; 5.2. L'oferta editorial de Catalunya ; 5.3. La producció editorial a Catalunya i la participació a la indústria espanyola del llibre ; 5.4. El panorama lingüístic -- 6. Indústria fonogràfica: 6.1. Perspectiva general ; 6.2. L'oferta discogràfica de Catalunya ; 6.3. La producció i el consum discogràfic -- 7. Cinema i vídeo: 7.1. Perspectiva general ; 7.2. La producció cinematogràfica, la televisió i el sistema d'ajuts a Catalunya i Espanya ; 7.3. El consum cinematogràfica Catalunya ; 7.4. El vídeo, una sortida pe ral cinema

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Haga clic en una imagen para verla en el visor de imágenes

Imagen de cubierta local

Con tecnología Koha