Entertainment industry economics : a guide for financial analysis / Harold L. Vogel
Detalles de publicación: Cambridge, USA : Cambridge University Press, 1994Edición: 3rd edDescripción: xviii, 446 pISBN:- 0521470706
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
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Libro | Centre d' Informació i Documentació del CERC Sala | General | S 01266 | 1 | Disponible | 1900010720 |
Preface -- Part I. Introduction: 1. Economic perspectives -- Part II. Media-Dependent Entertainment: 2. Movie macroeconomics ; 3. Making and marketing movies ; 4. Financial accounting in movies and television ; 5. The music business ; 6. Broadcasting ; 7. Cable ; 8. Toys and games -- Part III. Live Entertainment: 9. Gaming and wagering ; 10. Sports ; 11. Performing arts and culture ; 12. Amusement/theme parks -- Part IV. Roundup: 13. Epilogue -- Notes -- Appendix A. Sources of information -- Appendix B. Major games of chance -- Appendix C. Supplementary data -- Glossary -- References -- Index.
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