Imagen de cubierta local
Imagen de cubierta local

Mitjans de comunicació local a Barcelona

Colaborador(es): Detalles de publicación: Barcelona : Ajuntament de Barcelona. Area de Cultura : Inits, 1993Descripción: 75 pResumen: En l'estudi que es presenta a continuació es fa una anàlisi dels mitjans de comunicació local a la ciutat de Barcelona, entenent per aquests mitjans aquelles experiències comunicacionals que no estan inserides en el mercat comercial de comunicació de masses i que responen a plantejaments de col·lectius reduïts i emmarcats en mares territorials més petits que la ciutat. A l'estudi que segueix, no es pretén exclusivament descriure la realitat existent, sinó plantejar, alhora, un conjunt d'elements de reflexió que permetin articular un sistema complex de xarxes de comunicació local a la ciutat de Barcelona, i a partir d'aquí, facilitar criteris per tal de possibilitar l'adopció de polítiques públiques respecte del sector. És, per aquesta raó, que l'estudi s'ha plantejat com una anàlisi bàsicament qualitativa, defugint per tant els excessius tractaments estadístics. En la definició del sector a analitzar s'ha optat, d'acord amb l’Àrea de Cultura de l'Ajuntament, per aquells mitjans de comunicació que tenen una certa solidesa relacional amb el medi al que s'adrecen (dedicació continuada de persones, aparició constant periòdica o diària, etc.) defugint d'altres tipus de mitjans comunicacionals. L’anàlisi es farà bàsicament sobre tres mitjans, revistes, ràdios i televisions, d'àmbit de cobertura inferior al municipi de Barcelona. (Font: Introducció)
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Signatura topográfica Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Libro Libro Centre d' Informació i Documentació del CERC CD21 Mit 93 1 Disponible 1900031835

Document no editat comercialment

Estudi realitzat per Inits per encàrrec de l'Area de Cultura de l'Ajuntament de Barcelona

Presentació -- Índex -- 1. Introducció -- 2. Objectius de l'estudi -- 3. Metodologia -- 4. La identificació del sector -- 5. Consideracions generals sobre els mitjans de comunicació local a Barcelona -- 6. Els mitjans de comunicació local a Barcelona: 6.1. Les publicacions locals a Barcelona ; 6.2. Les ràdios locals a Barcelona ; 6.3. Les televisions locals a Barcelona -- 7. Anàlisi dels mitjans de comunicació local: 7.1. Organització ; 7.2. El procés de producció -- 8. El finançament -- 9. Relacions amb l'administració -- 10. Algunes experiències significatives -- 11. Tema de debat -- 12. Propostes -- Annexos

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Haga clic en una imagen para verla en el visor de imágenes

Imagen de cubierta local

Con tecnología Koha