Imagen de cubierta local
Imagen de cubierta local

Aforo completo. Cómo convertir los datos en audiencias / de Roger Tomlinson y Tim Roberts

Por: Colaborador(es): Detalles de publicación: Madrid : Ediciones y Publicaciones Autor, 2011Edición: 1ª edDescripción: 326 pISBN:
  • 9788480488358
Otro título:
  • Full house. Turning data into audiences
Resumen: Publicació traduïda al castellà de l’exitós manual de Roger Tomlinson i Tim Robert "Full house. Turning data into audiences", que va ser publicat el 2006 per l’Australia Council for the Arts. Aquesta edició, que actualitza i adapta algunes dades a la realitat de l’estat espanyol, és un pràctic manual d’anàlisi de la realitat cultural que ofereix eines als i les professionals del sector cultural per conèixer i establir relacions amb el seu públic mitjançant la maximització de la informació i dades de què es disposa. Tomlinson i Robert -consultors de prestigi especialitzats en el sector cultural i amb gran experiència en els sistemes de venda d'entrades, anàlisi de la informació i màrqueting aplicat a les arts- consideren que les tecnologies de la informació i la comunicació estan transformant la nostra capacitat de recollir dades i analitzar-les -fet que permet obtenir resultats significatius-, faciliten la comunicació directa amb els i les usuàries de les institucions culturals i permeten identificar nous segments de públic. Pels autors, és necessari establir una relació estreta i el més personal possible amb el públic potencial i valorar la motivació i implicació del client en l’acte cultural. L’obra, un manual imprescindible sobre màrqueting i ticketing, ofereix informació, exemples, eines i exercicis pràctics. (Font: El Centre)
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Libro Libro Centre d' Informació i Documentació del CERC Sala General S 00482 1 Disponible 1900132877

Tít. orig.: Full house. Turning data into audiences

Prólogo -- Introducción -- Primera parte. Sentar las bases y crear el potencial: 1. El corazón del marketing ; 2. El público, no el "personal". Los clientes, no los "parroquianos" ; 3. El factor humano -- Segunda parte. Construir el recurso: 4. Información del cliente ; 5. Marketing de permiso y protección de datos ; 6. Vida más allá de las entradas -- Tercera parte. Gestionar el recurso: 7. Ampliando horizontes ; 8. Procesando la información ; 9. Informes -- Cuarta parte. Marketing: 10. Perfiles: el área de influencia y el público ; 11. Marketing directo ; 12. Marketing online ; 13. Gestión de ingresos -- Epílogo -- Acerca de los autores

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Haga clic en una imagen para verla en el visor de imágenes

Imagen de cubierta local

Con tecnología Koha