Aforo completo. Cómo convertir los datos en audiencias / de Roger Tomlinson y Tim Roberts

By: Tomlinson, Roger.
Roberts, Tim.
ISBN: 9788480488358.Edition: 1ª ed.Publisher: Madrid : Ediciones y Publicaciones Autor, 2011Description: 326 p.Other title: Full house. Turning data into audiences.Summary: Publicació traduïda al castellà de l’exitós manual de Roger Tomlinson i Tim Robert "Full house. Turning data into audiences", que va ser publicat el 2006 per l’Australia Council for the Arts. Aquesta edició, que actualitza i adapta algunes dades a la realitat de l’estat espanyol, és un pràctic manual d’anàlisi de la realitat cultural que ofereix eines als i les professionals del sector cultural per conèixer i establir relacions amb el seu públic mitjançant la maximització de la informació i dades de què es disposa. Tomlinson i Robert -consultors de prestigi especialitzats en el sector cultural i amb gran experiència en els sistemes de venda d'entrades, anàlisi de la informació i màrqueting aplicat a les arts- consideren que les tecnologies de la informació i la comunicació estan transformant la nostra capacitat de recollir dades i analitzar-les -fet que permet obtenir resultats significatius-, faciliten la comunicació directa amb els i les usuàries de les institucions culturals i permeten identificar nous segments de públic. Pels autors, és necessari establir una relació estreta i el més personal possible amb el públic potencial i valorar la motivació i implicació del client en l’acte cultural. L’obra, un manual imprescindible sobre màrqueting i ticketing, ofereix informació, exemples, eines i exercicis pràctics. (Font: El Centre)
Tags from this library: No tags from this library for this title.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Book CERC
Sala
General S 00482 1 Available 1900132877

Publicació traduïda al castellà de l’exitós manual de Roger Tomlinson i Tim Robert "Full house. Turning data into audiences", que va ser publicat el 2006 per l’Australia Council for the Arts. Aquesta edició, que actualitza i adapta algunes dades a la realitat de l’estat espanyol, és un pràctic manual d’anàlisi de la realitat cultural que ofereix eines als i les professionals del sector cultural per conèixer i establir relacions amb el seu públic mitjançant la maximització de la informació i dades de què es disposa. Tomlinson i Robert -consultors de prestigi especialitzats en el sector cultural i amb gran experiència en els sistemes de venda d'entrades, anàlisi de la informació i màrqueting aplicat a les arts- consideren que les tecnologies de la informació i la comunicació estan transformant la nostra capacitat de recollir dades i analitzar-les -fet que permet obtenir resultats significatius-, faciliten la comunicació directa amb els i les usuàries de les institucions culturals i permeten identificar nous segments de públic. Pels autors, és necessari establir una relació estreta i el més personal possible amb el públic potencial i valorar la motivació i implicació del client en l’acte cultural. L’obra, un manual imprescindible sobre màrqueting i ticketing, ofereix informació, exemples, eines i exercicis pràctics. (Font: El Centre)

Prólogo -- Introducción -- Primera parte. Sentar las bases y crear el potencial: 1. El corazón del marketing ; 2. El público, no el "personal". Los clientes, no los "parroquianos" ; 3. El factor humano -- Segunda parte. Construir el recurso: 4. Información del cliente ; 5. Marketing de permiso y protección de datos ; 6. Vida más allá de las entradas -- Tercera parte. Gestionar el recurso: 7. Ampliando horizontes ; 8. Procesando la información ; 9. Informes -- Cuarta parte. Marketing: 10. Perfiles: el área de influencia y el público ; 11. Marketing directo ; 12. Marketing online ; 13. Gestión de ingresos -- Epílogo -- Acerca de los autores

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha

Iconos diseñados por Freepik desde www.flaticon.com con licencia CC 3.0 BY