Imagen de cubierta local
Imagen de cubierta local

La Ràdio a Catalunya : Estructura del sistema radiodifusor català / Josep Maria Martí ; Amb la col.laboració de Montse Bonet, Juan José Perona i Montse Salvador

Por: Colaborador(es): Series Informes ; 12Detalles de publicación: Barcelona : Centre d'Investigació de la Comunicació, 1996Descripción: 160 pISBN:
  • 8439340591
Resumen: Més del seixanta per cent de la població catalana escolta la radio cada dia i un percentatge superior ho fa, com a mínim. un cop la setmana. L'estudi dirigit per Josep Maria Martí ens permet conèixer millor el funcionament d'una industria cultural amb una gran tradició a Catalunya i que mou anualment més de 10.000 milions de pessetes. La Radio a Catalunya ofereix al lector una anàlisi del sistema radiofònic català . Una industria que ha assolit un grau de desenvolupament i una penetració social superiors a la mitjana espanyola, però que mostra una dependència empresarial important respecte als grans grups de comunicació d'àmbit estatal. Bon coneixedor del mitja tant des del punt de vista acadèmic com professional, Josep Maria Martí, tracta els elements definidors de la ràdio a Catalunya: el marc legal en què s'inscriu, els diferents agents que operen amb aquest mitjà -sector privat, sector públic i ràdios lliures-. i les característiques de l'oferta programàtica i del consum radiofònic, com també l'estructura econòmica del mitjà. (Font: Editor)
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Signatura topográfica Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Libro Libro Centre d' Informació i Documentació del CERC CR21 Mar 96 1 Disponible 1900012566

·
1. Introducció: 1.1. Trets distintius de la radiodifusió catalana ; 1.2. La conformació històrica de la situació actual -- 2. El marc legal de la radiodifusió catalana: 2.1. Legislació general aplicable a Catalunya ; 2.2. Regulació i concessions de freqüències de l'espectre radioelèctric ; 2.3. Creació i funcionament dels organismes públics de radiodifusió -- 3. Els agents del sistema radiodifusor català: 3.1. El sector públic ; 3.2. El sector privat ; 3.3. Les ràdios lliures -- 4. Estructura programàtica: 4.1. Introducció ; 4.2. L'oferta generalista ; 4.3. Les fórmules musicals ; 4.4. Les fórmules no musicals ; 4.5. L'oferta municipal ; 4.6. Les locals independents ; 4.7. Les emissores lliures i associatives -- 5. Consum de ràdio a Catalunya: 5.1. EI coneixement de l'audiència de ràdio ; 5.2. Evolució històrica del consum radiofònic global ; 5.3. Hàbits de consum ; 5.4. Audiència i tipus de programació -- 6. Estructura econòmica del sistema radiodifusor català: 6.1. Un sector en reconversió ; 6.2. L'estructura productiva ; 6.3. Els costos del model radiodifusor català ; 6.4. El finançament publicitari -- Bibliografia

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Haga clic en una imagen para verla en el visor de imágenes

Imagen de cubierta local

Con tecnología Koha