La Gestió de les organitzacions no lucratives : treballant per la millora de les associacions / Alfred Vernis ... [et al.] ; amb un pròleg de José María Mendiluce
Series ESADE (Proa) ; 3Detalles de publicación: Barcelona : Proa : Columna, 1997Edición: 1a edDescripción: 185 pISBN:- 8483003112 (Columna)
- 8482564587 (Proa)
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Centre d' Informació i Documentació del CERC Sala | General | S 03129 | 1 | Exclòs de préstec (Disponible) | 1900015554 | ||
Libro | Centre d' Informació i Documentació del CERC Sala | General | S 03130 | 2 | Disponible (Disponible) | 1900051103 |
A la part superior de la portada: Esade
Pròleg / José María Mendiluce -- Presentació / Alfred Vernís i Domènech -- Introducció a la gestió en el sector no lucratiu: 1. El creixement del sector no lucratiu i l'associacionisme arreu del món ; 2. El sector no lucratiu i les organitzacions que en formen part: terminologia i classificació ; 3. L'eix diferencial del sector no lucratiu: els valors ; 4. La gestió de les organitzacions no lucratives -- El canvi en el món no lucratiu: 1. El desenvolupament organitzatiu ; 2. Les reticències de les organitzacions no lucratives a canviar ; 3. Les accions de les associacions per impulsar el canvi ; 4. Condicions perquè un procés de canvi tingui èxit -- La planificació estratègica en les organitzacions no lucratives: 1. Que vol dir planificar estratègicament ; 2. La planificació estratègica pas a pas ; 3. Conclusions -- El màrqueting de serveis per a associacions: l’organització d'activitats: 1. El concepte de servei i les persones a qui va adreçat el nostre servei ; 2. La servucció ; 3. El preu i la comunicació dels serveis ; 4. La qualitat dels serveis de l'associació ; 5. Conclusions -- El finançament en el món associatiu: l'origen i la captació de fons: 1. La captació de fons procedents de particulars ; 2. La captació de fons procedents de les administracions públiques ; 3. La captació de fons procedents de les empreses ; 4. La captació de fons procedents d'altres organitzacions no lucratives ; 5. Conclusions -- La gestió dels recursos humans en les organitzacions de voluntariat: 1. Les característiques específiques dels recursos humans en les organitzacions no lucratives ; 2. La gestió del voluntariat ; 3. El camí cap a la incorporació de personal remunerar ; 4. Conclusions -- La comunicació: la importància d’explicar el que fan les organitzacions no lucratives: 1. La comunicació: la interrelació del màrqueting, el finançament i els recursos humans ; 2. La comunicació com a mitjà de relació amb !'exterior ; 3. El disseny del pla de comunicació: de la teoria a la pràctica ; 4. Conclusions -- L'impacte de les associacions en la societat: 1. Les contribucions del sector no lucratiu a la qualitat de vida i la governabilitat dels països ; 2. Les conseqüències negatives de l'acció del tercer sector ; 3. La col·laboració en el sector no lucratiu ; 4. Conclusió -- Les propostes de futur per al sector: 1. Els espais de l'associacionisme ; 2. Els reptes de futur en la gestió de les organitzacions no lucratives ; 3. Conclusió: el sector no lucratiu a la recerca de la identitat perduda -- Bibliògrafa recomanada -- Selecció de bibliografia -- Les autores i els autors del llibre -- Índex de taules
No hay comentarios en este titulo.