The New adhocracy: strategy, risk and the small creative firm / Chris Bilton
Series Working paper (University of Warwik. Centre for the Study of Cultural Policy) ; 2Detalles de publicación: Coventry : University of Warwick, Centre for the Study of Cultural Policy 1999Descripción: 29 pISBN:- 1902808010
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | URL | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
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Libro | Centre d' Informació i Documentació del CERC Sala | General | S 00966 | 1 | Disponible | 1900058935 | |||
e-Libro | Centre d' Informació i Documentació del CERC Repositori digital | General | E130135.pdf | Accés al document | 1 | Disponible |
1. Introduction and background to the research -- 2. Risky business: the value of symbolic goods -- 3. Fictional markets and waste: corporate approaches to risk management -- 4. Fordism and post-Fordism in the creative industries -- 5. Creative disorganisation: creative micro-businesses and the new adhocracy -- 6. An unequal partnership: changes in the relationship between micro-businesses and corporation -- 7. Conclusion: rethinking the independent sector -- Bibliography -- List of interviewees
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