Imagen de cubierta local
Imagen de cubierta local

Making sense of place : new approaches to place marketing / Chris Murray

Por: Colaborador(es): Detalles de publicación: London : Comedia ; Leicester : De Montfort University Leicester. Cultural Planning and Research Unit, 2001Edición: 1st edDescripción: 124 pISBN:
  • 1873667183
Resumen: Chris's book advocates the importance of an interdisciplinary and creative approach to understanding places as complex and multi-faceted cultural entities. All too often place marketing and tourism professionals make a reductive and instrumental use of local cultural resources, without entering into a genuine dialogue with the worlds of cultural production, management and policy. This book begins to outline the potential of this dialogue to enrich, refine and make more effective not only place marketing practice, but place development and regeneration strategies more generally. (Font: Introducció)
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Libro Libro Centre d' Informació i Documentació del CERC Sala General S 03202 1 Disponible (Disponible) 1900075075

Foreword / Dr. Franco Bianchini -- The landscape of place marketing -- Exploring place marketing - the research project -- From images to icons -- Scoping the problem -- Place, identity and self -- Defining the solution -- The future of place marketing practice: six Key Actions -- Summary and conclusions -- Bibliography -- Recent Comedia publications

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Haga clic en una imagen para verla en el visor de imágenes

Imagen de cubierta local

Con tecnología Koha