Els Marxants d'art i l'espai urbà : una anàlisi sociològica del mercat de l'art a Barcelona / per Joaquim Rius i Ulldemolins ; Director de la tesina : Salvador Cardús i Ros

By: Rius, Joaquim.
Cardús i Ros, Salvador, 1954- [dir.] | Universitat Autònoma de Barcelona.
Publisher: Barcelona : [L'autor], 2002Description: 230 f.També disponible en edició electrònica (.pdf)També disponible edició en francès en edició electrònica (.pdf), sota el títol: "Le marchand d'art et l'espace urbain : une analyse sociologique du marché de l'art à Barcelone"Dissertation note: Tesi doctoral, Universitat Autònoma de Barcelona. 2002
Tags from this library: No tags from this library for this title.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Vol info Copy number Status Date due Barcode
Book Centre d' Informació i Documentació del CERC
V08 Riu 02 1 Available 1900081694
e-Book Centre d' Informació i Documentació del CERC
Repositori digital
Repositori Digital E-09_0084.pdf CATALA 1 Available 1200090084

Tesi doctoral, Universitat Autònoma de Barcelona. 2002

També disponible en edició electrònica (.pdf)

També disponible edició en francès en edició electrònica (.pdf), sota el títol: "Le marchand d'art et l'espace urbain : une analyse sociologique du marché de l'art à Barcelone"

Presentació -- Introducció -- 1. Elements teòrics i context històric: 1.1. L'espai com a element d'anàlisis del món artístic ; 1.2. Mercat artístic i espai urbà ; 1.3. Descripció del mercat de les arts plàstiques i comparació amb França ; 1.4. Història de les galeries d'art -- 2. Metodologia i treball de camp: 2.1. La definició de les galeries d'art ; 2.2. Jerarquització de la població de galeries d'art ; 2.3. El treball de camp : objectius i metodologia -- 3. Context urbà, geografia dels sectors culturals i artístic: 3.1. Geografia social i dels consums culturals ; 3.2. Geografia dels sectors culturals ; 3.3. Geografia de les institucions artístiques ; 3.4. Geografia de la població artística -- 4. Les galeries a Barcelona : anàlisi de les zones de mercat de l'art i l'estratègia professional dels marxants: 4.1. Anàlisi de la geografia de les galeries d'art ; 4.2. Territori urbà, galeries i estratègies professionals -- 5. Conclusions -- 6. Bibliografia -- 7. Índex de taules i gràfics

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha

Iconos diseñados por Freepik desde www.flaticon.com con licencia CC 3.0 BY