Els Marxants d'art i l'espai urbà : una anàlisi sociològica del mercat de l'art a Barcelona / per Joaquim Rius i Ulldemolins ; Director de la tesina : Salvador Cardús i Ros
Detalles de publicación: Barcelona : [L'autor], 2002Descripción: 230 fFormatos físicos adicionales:- També disponible en edició electrònica (.pdf)
- També disponible edició en francès en edició electrònica (.pdf), sota el títol: "Le marchand d'art et l'espace urbain : une analyse sociologique du marché de l'art à Barcelone"
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Info Vol | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Centre d' Informació i Documentació del CERC | V08 Riu 02 | 1 | Disponible | 1900081694 | ||||
e-Libro | Centre d' Informació i Documentació del CERC Repositori digital | General | E-09_0084.pdf | CATALA | 1 | Disponible | 1200090084 |
Tesi doctoral, Universitat Autònoma de Barcelona. 2002
També disponible en edició electrònica (.pdf)
També disponible edició en francès en edició electrònica (.pdf), sota el títol: "Le marchand d'art et l'espace urbain : une analyse sociologique du marché de l'art à Barcelone"
·
Presentació -- Introducció -- 1. Elements teòrics i context històric: 1.1. L'espai com a element d'anàlisis del món artístic ; 1.2. Mercat artístic i espai urbà ; 1.3. Descripció del mercat de les arts plàstiques i comparació amb França ; 1.4. Història de les galeries d'art -- 2. Metodologia i treball de camp: 2.1. La definició de les galeries d'art ; 2.2. Jerarquització de la població de galeries d'art ; 2.3. El treball de camp : objectius i metodologia -- 3. Context urbà, geografia dels sectors culturals i artístic: 3.1. Geografia social i dels consums culturals ; 3.2. Geografia dels sectors culturals ; 3.3. Geografia de les institucions artístiques ; 3.4. Geografia de la població artística -- 4. Les galeries a Barcelona : anàlisi de les zones de mercat de l'art i l'estratègia professional dels marxants: 4.1. Anàlisi de la geografia de les galeries d'art ; 4.2. Territori urbà, galeries i estratègies professionals -- 5. Conclusions -- 6. Bibliografia -- 7. Índex de taules i gràfics
No hay comentarios en este titulo.