Llibre blanc de les indústries culturals de Catalunya / [direcció: Lluís Bonet]

Bonet, Lluís [dir.] | Institut Català de les Indústries Culturals | Catalunya. Departament de Cultura.
ISBN: 9788439361046.Publisher: Barcelona : Generalitat de Catalunya, Departament de Cultura : Universitat de Barcelona, 2003Description: 446 p. 1 CD-ROM.Summary: El Llibre Blanc que aquí es presenta busca ser una referència per al conjunt d'agents que conformen les indústries culturals catalanes. El diagnòstic dels diferents sectors, l'anàlisi dels agents que hi participen, la seva ubicació estratègica en el mercat, així com l'experiència comparada amb altres realitats internacionals, són els eixos sobre els quals s'ha centrat l'anàlisi del Llibre Blanc. El treball ha de permetre al conjunt d'agents públics i privats involucrats afinar les respectives estratègies d'intervenció gràcies a un millor coneixement de la situació i de les alternatives d'intervenció governamental i empresarial existents, tant a Catalunya com al seu entorn cultural i econòmic. (Font: Introducció)
Tags from this library: No tags from this library for this title.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Vol info Copy number Status Date due Barcode
Book CERC
Sala
General S 03026 1 Exclòs de préstec (Disponible) 1900084251
Book CERC
Sala
General S 03028 2 Available (Disponible) 1900080314
CD-ROM/DVD CERC
Sala
General CD-ROM 12 CD-ROM 1 Available 1900086262
CD-ROM/DVD CERC
Sala
General CD-ROM 15 CD-ROM 2 Available 1900087122

El Llibre Blanc que aquí es presenta busca ser una referència per al conjunt d'agents que conformen les indústries culturals catalanes. El diagnòstic dels diferents sectors, l'anàlisi dels agents que hi participen, la seva ubicació estratègica en el mercat, així com l'experiència comparada amb altres realitats internacionals, són els eixos sobre els quals s'ha centrat l'anàlisi del Llibre Blanc.

El treball ha de permetre al conjunt d'agents públics i privats involucrats afinar les respectives estratègies d'intervenció gràcies a un millor coneixement de la situació i de les alternatives d'intervenció governamental i empresarial existents, tant a Catalunya com al seu entorn cultural i econòmic. (Font: Introducció)

Pròleg / Jordi Vilajoana -- A. Presentació -- B. Diagnòstic sectorial: 1. Audiovisual ; 2. Mitjans de comunicació ; 3. Llibre ; 4. Música ; 5. Arts escèniques ; 6. Arts visuals ; 7. Nous gèneres creatius multimèdia -- C. Diagnòstic estratègic: 1. Comercialització i promoció exterior ; 2. Competitivitat, concentració i aliances interempresarials ; 3. Formació i inserció professional ; 4. Inversió i finançament ; 5. Estructura territorial ; 6. Impacte de les noves tecnologies ; 7. Creació de públics ; 8. La llengua catalana en la producció i els mercats culturals -- D. Experiència internacional: 1. Experiències il·lustratives ; 2. Informes internacionals -- E. Diagnòstic, estratègies i propostes d'intervenció: 1. Diagnòstic integrat ; 2. Estratègies d'intervenció governamental ; 3. Diagnòstic sintètic i propostes d'intervenció -- Referències

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha

Iconos diseñados por Freepik desde www.flaticon.com con licencia CC 3.0 BY