Imagen de cubierta local
Imagen de cubierta local

La Ciutat de les associacions : pensar, dirigir, gestionar i animar les associacions dels ciutadans des del marketing de serveis : Primera part / Toni Puig

Por: Series Dossiers sòcioculturals ; 7Detalles de publicación: Barcelona : Ajuntament, [19??]Descripción: 64 pResumen: (...) Aquest llibre, escrit des del cor i amb la raó entre les paraules, vol contribuir-hi des d'una òptica molt precisa que aquests darrers anys m'ha impulsat en pensament i acció: encreuar civisme, màrketing i liderat. O la idea pragmàtica de la ciutat humanament vivible, agradablement relacional, feliçment satisfactòria, solidàriament justa... , i de l'instrument intel·ligent de la metodologia del màrketing de serveis a fi de materialitzar, amb eficàcia, eficiència i comunicació, programes i serveis associatius per a la qualitat de vida quotidiana. Amb un apèndix final bàsic: són les persones, amb el seu treball directiu voluntari o remunerat en una associació de ciutadans, qui fan més possible la civilitat entre la ciutadania a partir de presentar metes realitzables amb serveis satisfactoris i rendibles. Aquestes persones, aquests directius són els líders associatius. Avui -i n'estic convençut- és impossible la reconversió del sector sense aquest liderat. En el fons, aquesta és una altra ració de feina esforçada i esperançada per fer més propera la somiada i antiga civitas maxima, la ciutat com a marc d'una vida plena en allò que és personal i allò altre que és col·lectiu. Estic convençut que el civisme és l'últim isme al qual molts estem disposats a lliurar-nos a fons, un cop més. Com en els temps de les grans ideologies i les grans avantguardes, de les grans utopies, en definitiva. Impossibles aquelles pel seu toc totalitzador. Aconseguible aquesta en la voluntat de conviure en la ciutat plural. I també estic convençut que el màrketing de serveis, amb directius amb un liderat contundent, és el mètode de gestió associativa que ens manca. És més, crec que avui dia és l'únic mètode per gestionar i produir serveis socials, socioculturals i culturals, orfes des de sempre d'un mètode de gestió global. (...) (Font: Presentació)
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Signatura topográfica Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Libro Libro Centre d' Informació i Documentació del CERC COMPACTUS 1 Disponible 1900096285
Libro Libro Centre d' Informació i Documentació del CERC COMPACTUS 2 Disponible 1900096278

Un amor a primera vista -- 1. Perquè l'estimo, la modernitzo -- 2. Calidoscopi per pensar les associacions dels ciutadans -- 3. El ciutadà no neix, es fa en la relació associativa -- 4. La ciutat dels voluntaris -- 5. L'animador sociocultural, directiu associatiu -- 6. Moviments socials o barbàrie

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Haga clic en una imagen para verla en el visor de imágenes

Imagen de cubierta local

Con tecnología Koha