Producta50 : [una introducció a algunes de les relacions que es produeixen entre la cultura i l'economia] / YProductions (eds.)
Detalles de publicación: Barcelona : Generalitat de Catalunya. Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació, 2007Descripción: 307 pISBN:- 9788439374176
- Versió en línia disponible a http://es.scribd.com/doc/2226701/Producta-50
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libro | Centre d' Informació i Documentació del CERC Sala | General | S 01386 | 1 | Disponible | 1900172477 |
Versió en línia disponible a
http://es.scribd.com/doc/2226701/Producta-50
Introducció / YProductions -- GPS de Producta50 / YProductions -- La Marca i el Passat: Estratègies de Lluita per l’Espai Social a la Barcelona Postindustrial / Mari Paz Balibrea -- De la Planificació a les Pràctiques de Producció Metropolitana: Dilemes Polítics sobre la Generació d’Espai Públic Urbà / Jordi Bonet -- Els Fabricants d’Espectacles amb Ocupació Discontínua / Antonella Corsani -- Instint Basic: Trauma i Re-atrinxerament 2000-2004 / Anthony Davies -- Mercats, Antimercats i l’Economia de la Xarxa / Manuel DeLanda -- La Creació, la Intel·ligència, el fet Col·lectiu, zemos98 / Pedro Jiménez -- El Funcionament dels Signes i de les Semiòtiques en el Capitalisme Contemporani / Maurizio Lazzarato -- Fer Negocis i Viure’ls a Barcelona: Espai de Marca, Valor de Marca i Poder de Marca / Celia Lury -- Barcelona i la Paradoxa del Barroc / Jorge Luis Marzo -- Hotel Barcelona / Donald McNeill -- Una Nova pagesia Cultural? La “Política Econòmica de l’Art” Revisitada / Mao Mollona -- La Cara Oculta del Consum / Susana Narotzky -- La Riquesa i la Ciutat / Emmanuel Rodríguez -- In the Mood for Work Pot la representació alterar els processos de valoració del treball cultural? / María Ruido+Jaron Rowan -- Art i Economia: la Creació de Valor en el Capitalisme Cognitiu / Enzo Rullani -- La Lluita Lliure i la Identitat Nacional Mexicana / Adela Santana -- Estratègies Creatives de Patrimonialització de la Identitat - La Marca País / Tristes Tópicos -- Marca País, Mèxic: Únic, divers i més enllàde l’hospitalitat / Joaquin Barriendos -- Marca País, Xile: All ways surprising / Cristián Gómez Moya -- Sostenir el Contacte. Tasca Comunicativa en l’Atenció Domiciliària / Cristina Vega Solís -- Va ser Culpa del Mercat: (explicació dilatòria - acció decisiva - tendència dissipadora) / Marina Vishmidt -- Comprovació de la Realitat: Vivim en un Món Immaterial? / Steve Wright
No hay comentarios en este titulo.