Màrqueting de les arts escèniques. Creació i desenvolupament de públics / Jordi Sellas i Jaume Colomer ; [amb la col·laboració d'Esther Amice]

By: Sellas, Jordi.
Colomer, Jaume | Amice, Esther.
ISBN: 9788493512446.Edition: 1a ed.Publisher: [Barcelona] : Bissap Consulting, 2009Description: 143 p.Series: Quaderns Gescènic: 4; Novetats 2009 (CIDOC): 03Summary: Aporta una primera reflexió global sobre la creació i desenvolupament de públics escènics a partir del màrqueting i d'altres eines. A partir d'una conceptualització inicial proposa aplicar les eines del màrqueting a la gestió escènica: la segmentació de públics, la seqüència del màrqueting mixt, I'elaboració d'un pla de màrqueting. Proposa diverses estratègies per crear i desenvolupar públics i proposa un model de gestió de públics escènics basat en una nova forma de segmentació. També dóna una pauta metodològica per conèixer millor els públics i inclou una cronologia deis principals estudis realitzats arreu del món sobre públics culturals. S'adreça a productors, programadors i responsables de recintes escènics, com també a estudiants de gestió cultural i altres persones interessades per les arts en viu. (Font: Editor)
Tags from this library: No tags from this library for this title.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Book CERC
Sala
General S 01420 1 Available 1900146348

Aporta una primera reflexió global sobre la creació i desenvolupament de públics escènics a partir del màrqueting i d'altres eines. A partir d'una conceptualització inicial proposa aplicar les eines del màrqueting a la gestió escènica: la segmentació de públics, la seqüència del màrqueting mixt, I'elaboració d'un pla de màrqueting. Proposa diverses estratègies per crear i desenvolupar públics i proposa un model de gestió de públics escènics basat en una nova forma de segmentació. També dóna una pauta metodològica per conèixer millor els públics i inclou una cronologia deis principals estudis realitzats arreu del món sobre públics culturals. S'adreça a productors, programadors i responsables de recintes escènics, com també a estudiants de gestió cultural i altres persones interessades per les arts en viu. (Font: Editor)

Presentació -- 1. Els públics escènics -- 2. El màrqueting en la gestió escènica -- 3. El comportament dels espectadors -- 4. Estratègies de creació i desenvolupament de públics -- 5. El Pla de Gestió de Públics (PGP) -- 6. L'estudi de públics -- 7. Relat de bones pràctiques: Teatre-Auditori Sant Cugat -- Associació El Galliner i el Teatre Kursaal de Manresa -- Teatre del Mar de Mallorca -- Teatre El Musical de València -- Teatre de Ponent de Granollers -- Teatro de La Abadía de Madrid -- L'Auditori de Barcelona -- Temporada Alta, festival de tardor de Catalunya -- Club TR3SC -- 8. Annex: Cronologia d'estudis de públics culturals

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha

Iconos diseñados por Freepik desde www.flaticon.com con licencia CC 3.0 BY