Rethinking learning : museums and young people : a collection of essays

ISBN: 9780956194305.Publisher: Edinburgh : Museumsetc, cop. 2009Description: 237 p.Summary: Repensar l’aprenentatge del públic més jove és el punt en comú d'aquests dotze estudis de cas escrits per les mateixes persones que els han elaborat i executat, professionals d'alt nivell vinculats a l'àmbit acadèmic dels EUA, d'Europa i d’Àfrica. Alison Lightbown del Geffrye Museum (Londres), Daniel Gerguson del Historic Royal Palaces (Londres), Joanne Bartholomew del Thackray Museum (Leeds), Ellen Rosenthal del Museu d'Indiana, Emilie Rolland del Historic Royal Palaces (Londres), Evelien vanden Berghe de l'Hospitaalmuseum (Brugge), Frazer Swift, també del Museu de Londres, Mick Anderson (Croydon), Philippa Wood del Royal Albert Memorial Museum (Exeter), Tom Downey del Children's Museum (Denver) i Christian Carr del Sweet Briar Museum (Virginia). A partir de les seves experiències, les més destacades, interessants i amb millors resultats ens apropen als diferents serveis pedagògics d’aquestes institucions. Les propostes triades són les més imaginatives i les que han generat millors indicadors i han estat executades per aquestes unitats amb la voluntat que la visita dels infants i joves tingui un efecte transformador, per a ells, i pel propi museu. Un llibre imprescindible per aquells i aquelles que us voleu replantejar el vostre treball directe o indirectament amb aquest públic més jove. (Font: el Centre)
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Llibres CERC
Sala
General S 00380 1 Available 1900134581

Repensar l’aprenentatge del públic més jove és el punt en comú d'aquests dotze estudis de cas escrits per les mateixes persones que els han elaborat i executat, professionals d'alt nivell vinculats a l'àmbit acadèmic dels EUA, d'Europa i d’Àfrica. Alison Lightbown del Geffrye Museum (Londres), Daniel Gerguson del Historic Royal Palaces (Londres), Joanne Bartholomew del Thackray Museum (Leeds), Ellen Rosenthal del Museu d'Indiana, Emilie Rolland del Historic Royal Palaces (Londres), Evelien vanden Berghe de l'Hospitaalmuseum (Brugge), Frazer Swift, també del Museu de Londres, Mick Anderson (Croydon), Philippa Wood del Royal Albert Memorial Museum (Exeter), Tom Downey del Children's Museum (Denver) i Christian Carr del Sweet Briar Museum (Virginia). A partir de les seves experiències, les més destacades, interessants i amb millors resultats ens apropen als diferents serveis pedagògics d’aquestes institucions. Les propostes triades són les més imaginatives i les que han generat millors indicadors i han estat executades per aquestes unitats amb la voluntat que la visita dels infants i joves tingui un efecte transformador, per a ells, i pel propi museu. Un llibre imprescindible per aquells i aquelles que us voleu replantejar el vostre treball directe o indirectament amb aquest públic més jove. (Font: el Centre)

Life zone! / Joanne Bartholomew -- Childish thoughts in museum education / Alison Lightbown -- The history detectives: a new approach for a new curriculum / Daniel Ferguson -- Serving children when parents come along / Ellen M. Rosenthal -- Building an education programme around conservation / Emilie Rolland -- Students and furniture / Evelien Vanden Berghe -- A special service / Frazer Swift -- Make it memorable, exciting and fun / Lynn Forrest -- Using stories to enhance historical understanding / Mick Anderson -- All fired up! Learning with early years children / Philippa Wood -- Family business / Tom Downey -- Young audiences for old collections / Christian Carr -- Abouth the authors -- References -- Index -- Colophon

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha

Iconos diseñados por Freepik desde www.flaticon.com con licencia CC 3.0 BY