¿Por dónde empiezo? : guía práctica para programar, financiar y comunicar eventos culturales / Imma Turbau

By: Turbau, Imma.
ISBN: 9788434413436.Edition: 1ª ed.Publisher: Barcelona : Ariel , 2011Description: 139 p.Summary: Aquest llibre pretén donar resposta a tots aquells que volen fer de la cultura una forma de vida. ¿Por dónde empiezo? es presenta com una guia pràctica destinada tant a tècnics experimentats en gestió cultural, com a estudiants, promotors o responsables de marketing i comunicació. Inma Turbau, periodista, escriptora i especialista en gestió cultural, ens planteja un cas pràctic, en aquest cas un festival multidisciplinar, on recull les fases per les que ha de passar dit projecte i analitza cadascuna d’elles. D’aquesta manera l’autora sintetitza com s’ha d’escollir un projecte, el públic per el qual anirà destinat, com captar l’atenció dels patrocinadors, quines serien les pautes a seguir per marcar els pressupostos del nostre esdeveniment i finalment, dona importància a un dels àmbits menys treballats dins de la gestió cultural, el marketing i la comunicació. Per tant, aquest volum és una guia pràctica per programar, finançar i comunicar esdeveniments culturals, així com mostrar el funcionament del mon real i no com ho fan els textos més acadèmics i teòrics. (Font: El Centre)
Tags from this library: No tags from this library for this title.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Book CERC
Sala
General S 00530 1 Available 1900131986

Aquest llibre pretén donar resposta a tots aquells que volen fer de la cultura una forma de vida. ¿Por dónde empiezo? es presenta com una guia pràctica destinada tant a tècnics experimentats en gestió cultural, com a estudiants, promotors o responsables de marketing i comunicació. Inma Turbau, periodista, escriptora i especialista en gestió cultural, ens planteja un cas pràctic, en aquest cas un festival multidisciplinar, on recull les fases per les que ha de passar dit projecte i analitza cadascuna d’elles. D’aquesta manera l’autora sintetitza com s’ha d’escollir un projecte, el públic per el qual anirà destinat, com captar l’atenció dels patrocinadors, quines serien les pautes a seguir per marcar els pressupostos del nostre esdeveniment i finalment, dona importància a un dels àmbits menys treballats dins de la gestió cultural, el marketing i la comunicació. Per tant, aquest volum és una guia pràctica per programar, finançar i comunicar esdeveniments culturals, així com mostrar el funcionament del mon real i no com ho fan els textos més acadèmics i teòrics. (Font: El Centre)

Introducción -- 1. ¿Qué hacen los gestores culturales? ¿A qué nos referimos cuando hablamos de gestión cultural? -- 2. Planteamiento de un caso práctico: el concepto del festival -- 3. El presupuesto orientativo -- 4. Tercer paso: la búsqueda de patrocinadores -- 5. Cuarto paso: programar, financiar, producir, comunicar el festival en nueve meses -- 6. El festival -- 7. Recapitular, evaluar, cerrar

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha

Iconos diseñados por Freepik desde www.flaticon.com con licencia CC 3.0 BY