El capital social en els esdeveniments culturals de Catalunya [Recurs electrònic] : una anàlisi del seu potencial com a recurs pel desenvolupament local / elaborat pel Laboratori del Nou Turisme de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) ; a petició del Consell Nacional de la Cultura i de les Arts (CoNCA) amb la col·laboració de la Direcció General de Cultura Popular, Associacionisme i Acció Culturals

Consell Nacional de la Cultura i de les Arts | Universitat Oberta de Catalunya Laboratori del Nou Turisme | Catalunya. Direcció General de Cultura Popular, Associacionisme i Acció Culturals.
Publisher: Barcelona : CONCA, 2015Description: 90 p. : digital, fitxer PDF (1,75 Mb).Series: Informes CoNCA: 9Online resources: E-Doc | E-Link Summary: Entre els diferents tipus d’impacte generats pels esdeveniments de cultura popular, els de tipus social han estat uns dels menys tinguts en compte pels estudis acadèmics. Per aquest motiu, aquest document pretén ser una aportació científica a partir del coneixement empíric dels esdeveniments culturals catalans sobre l’impacte social que aquests generen en la localitat o el territori on se celebren. (Font: CONCA)
Tags from this library: No tags from this library for this title.
    average rating: 0.0 (0 votes)
No physical items for this record

Entre els diferents tipus d’impacte generats pels esdeveniments de cultura popular, els de tipus social han estat uns dels menys tinguts en compte pels estudis acadèmics. Per aquest motiu, aquest document pretén ser una aportació científica a partir del coneixement empíric dels esdeveniments culturals catalans sobre l’impacte social que aquests generen en la localitat o el territori on se celebren. (Font: CONCA)

1a part: 1. Introducció: 1.1 El capital social i els esdeveniments. Un marc teòric per comprendre la importància del capital social en la celebració d’esdeveniments ; 1.2 Metodologia ; 2. El capital social en els esdeveniments culturals catalans. Una aproximació des del punt de vista cognitiu: 2.1 Una mirada de conjunt al capital social dels esdeveniments culturals catalans ; 2.2 La dimensió relacional del capital social en els esdeveniments culturals catalans. La generació de lligams socials fonamentada en la confiança ; 2.3 La dimensió estructural del capital social en els esdeveniments culturals catalans. La capacitat per generar xarxes internes i externes ; 3. La influència del capital social en els impactes socioeconòmics vinculats a la celebració d’esdeveniments a Catalunya: 3.1 Els impactes socials i culturals sobre la comunitat local ; 3.2 Els impactes sobre el desenvolupament econòmic local ; 3.3 Els impactes sobre el sector turístic local ; 3.4 Les dimensions de capital social relacionades amb els impactes econòmics i socials de la celebració d’esdeveniments a Catalunya -- 2a part: 1. Introducció: 1.1 Pinzellades sobre la formació i l’ús del capital social als esdeveniments culturals catalans. Presentació dels casos d’estudi ; 1.2 El desplegament de capital social en els esdeveniments culturals catalans. Estudi de casos de bones pràctiques ; 2. Més enllà del capital social. Alguns efectes socials no desitjats de la celebració d’esdeveniments a Catalunya -- Conclusions i recomanacions -- Referències bibliogràfiques -- Apèndix: Indicadors de capital social i d’impacte socioeconòmic ordenats segons el numerador de l’enquesta

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

Iconos diseñados por Freepik desde www.flaticon.com con licencia CC 3.0 BY