Informe de la comunicació a Catalunya 2011-2012 [Recurs electrònic] / Marta Civil i Serra, José Joaquín Blasco Gil, Josep Àngel Guimerà i Orts (editors) ; Institut de la Comunicació. Universitat Autònoma de Barcelona

Civil i Serra, Marta [ed.] | Blasco Gil, José Joaquin [ed.] | Guimerà i Orts, Josep Àngel [ed.] | Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació.
Edition: 1a ed.Publisher: Barcelona : Generalitat de Catalunya, 2013Description: 380 p. : digital, fitxer PDF (18,89 Mb).Series: Col·lecció Lexikon. Informes: 3Online resources: E-Doc | E-Link Summary: L'Informe de la comunicació a Catalunya 2011–2012 està estructurat en quatre grans apartats. La primera part analitza sintèticament la situació dels diversos mitjans (premsa, ràdio, televisió i sector cinematogràfic), les indústries culturals editorial, fonogràfica, videogràfica i multimèdia i diversos temes transversals que afecten el conjunt del sistema comunicatiu català (polítiques de comunicació, publicitat, grups de comunicació, internet i telecomunicacions), a més de tractar dos aspectes clau d’aquest sistema: la comunicació local i la llengua. La segona part, amb un enfocament més assagístic, acull un monogràfic sobre la gestació, l’estratègia i les aportacions de les polítiques de comunicació al Principat. La tercera part sistematitza l’estat de la recerca i els estudis de comunicació a Catalunya. I, per acabar, la quarta part recull la síntesi i conclusions de les principals aportacions d’aquesta setena edició de l’Informe de la comunicació a Catalunya. L’objectiu principal de l’obra és esdevenir una eina de suport als investigadors, als professionals i als responsables de les polítiques públiques del nostre país. (Font: Editor)
Tags from this library: No tags from this library for this title.
    average rating: 0.0 (0 votes)
No physical items for this record

L'Informe de la comunicació a Catalunya 2011–2012 està estructurat en quatre grans apartats. La primera part analitza sintèticament la situació dels diversos mitjans (premsa, ràdio, televisió i sector cinematogràfic), les indústries culturals editorial, fonogràfica, videogràfica i multimèdia i diversos temes transversals que afecten el conjunt del sistema comunicatiu català (polítiques de comunicació, publicitat, grups de comunicació, internet i telecomunicacions), a més de tractar dos aspectes clau d’aquest sistema: la comunicació local i la llengua. La segona part, amb un enfocament més assagístic, acull un monogràfic sobre la gestació, l’estratègia i les aportacions de les polítiques de comunicació al Principat. La tercera part sistematitza l’estat de la recerca i els estudis de comunicació a Catalunya. I, per acabar, la quarta part recull la síntesi i conclusions de les principals aportacions d’aquesta setena edició de l’Informe de la comunicació a Catalunya.
L’objectiu principal de l’obra és esdevenir una eina de suport als investigadors, als professionals i als responsables de les polítiques públiques del nostre país. (Font: Editor)

Pròleg / Miquel de Moragas i Spà -- Presentació / José Luis Terrón -- Part 1. La situació dels mitjans: 1. La premsa / Joan M. Corbella Cordomí ; 2. La ràdio / Carles Llorens Maluquer ; 3. La televisió / Josep Àngel Guimerà i Orts, José Joaquín Blasco Gil ; 4. La publicitat / Laura Bergés, Marta Sabater ; 5. El sector cinematogràfic / Juan José Caballero Molina ; 6. Els grups de comunicació / Núria Almiron ; 7. Les indústries culturals del llibre, el fonograma, el vídeo i el videojoc / Xavier Cubeles ; 8. Internet / Josep Lluís Micó, Pere Masip ; 9. Les telecomunicacions / Miquel Vidal Villoria ; 10. La comunicació local / Marta Montagut, Lluïsa Llamero, David Domingo, Josep Àngel Guimerà i Orts, J. Vicenç Rabadán ; 11. Les polítiques de comunicació / José Joaquín Blasco Gil ; 12. La llengua / Albert Rico -- Part 2. Monogràfic: Les polítiques de comunicació catalanes a debat / editor: Josep Àngel Guimerà i Orts: 13. Polítiques de comunicació a Catalunya:
una qüestió d’estat en revisió / Josep Àngel Guimerà i Orts ; 14. Polítiques de comunicació a les nacions sense estat: el cas espanyol / Ramón Zallo ; 15. Polítiques de comunicació i crisi econòmica a Catalunya / Xavier Cubeles ; 16. L’acadèmia i les polítiques nacionals de comunicació a Catalunya: ideació, fulgor i declivi d’una escola / Josep Gifreu ; 17. Normalització lingüística, ús social de la llengua i mitjans de comunicació: l’experiència de Catalunya / Miquel Strubell i Trueta -- Part 3. Estudis i recerca: 18. Els estudis universitaris de comunicació a Catalunya / Marta Civil i Serra, Núria Reguero i Jiménez ; 19. La recerca en comunicació a Catalunya. Estat de la qüestió / Marta Civil i Serra ; 20. Selecció de novetats editorials de comunicació / Ramon G. Sedó, Teresa Santos, Montse Bravo, Ramon Soler, Sergi Calvet, Juan Morer -- Part 4. Síntesi i conclusions: 21. La comunicació a Catalunya, 2011–2012: síntesi, claus d’interpretació i reptes de futur / Marta Civil i Serra, José Joaquín Blasco Gil, Josep Àngel Guimerà i Orts

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha

Iconos diseñados por Freepik desde www.flaticon.com con licencia CC 3.0 BY