Informe de la comunicació a Catalunya 2013-2014 [Recurs electrònic] / Marta Civil i Serra, Joan M. Corbella Cordomí, Carme Ferré Pavia, Joan Sabaté i Salazar (editors) ; Institut de la Comunicació. Universitat Autònoma de Barcelona

Civil i Serra, Marta [ed.] | Corbella, Joan M [ed.] | Sabaté i Salazar, Joan [ed.] | Ferré Pavia, Carme [ed.] | Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació.
Edition: 1a ed.Publisher: Barcelona : Generalitat de Catalunya, 2015Description: 311 p. : digital, fitxer PDF (17,57 Mb).Series: Col·lecció Lexikon. Informes: 4Online resources: E-Doc | E-Link | Ressenya a Interacció Summary: L’Informe de la comunicació a Catalunya és un projecte de l’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) nascut l’any 2000 com a obra col·lectiva de periodicitat biennal. Amb aquest volum, que estudia el període 2013–2014, l’Informe arriba a la seva vuitena edició. L’Informe de la comunicació a Catalunya 2013–2014 està estructurat en cinc apartats. La primera part es dedica al marc general de la comunicació a Catalunya i aprofundeix en set àmbits transversals que ajuden a entendre la singularitat del sistema comunicatiu català (les polítiques de comunicació, l’entorn tecnològic, els grups de comunicació, la comunicació local, els sistemes de mesurament d'audiències, la inversió publicitària i la llengua als mitjans). La segona part estudia la situació dels mitjans i les indústries de la comunicació (la premsa; la ràdio; la televisió; internet, les xarxes socials i les noves pràctiques comunicatives; la indústria del cinema; les indústries culturals; i la indústria publicitària). La tercera part analitza, en format de monografia, els reptes de la comunicació empresarial i institucional. La quarta part se centra en els estudis universitaris i la recerca en comunicació duta a terme en el període estudiat, mentre que la cinquena i última part tanca l’obra amb un capítol de balanç i perspectives del bienni. L’objectiu principal de l’obra és esdevenir una eina de suport als investigadors, als professionals i als responsables de les polítiques públiques del nostre país. . (Font: Editor)
Tags from this library: No tags from this library for this title.
    average rating: 0.0 (0 votes)
No physical items for this record

L’Informe de la comunicació a Catalunya és un projecte de l’Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) nascut l’any 2000 com a obra col·lectiva de periodicitat biennal. Amb aquest volum, que estudia el període 2013–2014, l’Informe arriba a la seva vuitena edició.
L’Informe de la comunicació a Catalunya 2013–2014 està estructurat en cinc apartats. La primera part es dedica al marc general de la comunicació a Catalunya i aprofundeix en set àmbits transversals que ajuden a entendre la singularitat del sistema comunicatiu català (les polítiques de comunicació, l’entorn tecnològic, els grups de comunicació, la comunicació local, els sistemes de mesurament d'audiències, la inversió publicitària i la llengua als mitjans). La segona part estudia la situació dels mitjans i les indústries de la comunicació (la premsa; la ràdio; la televisió; internet, les xarxes socials i les noves pràctiques comunicatives; la indústria del cinema; les indústries culturals; i la indústria publicitària). La tercera part analitza, en format de monografia, els reptes de la comunicació empresarial i institucional. La quarta part se centra en els estudis universitaris i la recerca en comunicació duta a terme en el període estudiat, mentre que la cinquena i última part tanca l’obra amb un capítol de balanç i perspectives del bienni.
L’objectiu principal de l’obra és esdevenir una eina de suport als investigadors, als professionals i als responsables de les polítiques públiques del nostre país. . (Font: Editor)

Pròleg / Joan Manuel Tresserras -- Presentació / José Luis Terrón Blanco -- Part 1. Marc general de la comunicació a Catalunya: 1. Les polítiques de comunicació / Isabel Fernández Alonso, Marc Espín ; 2. L’entorn tecnològic / Miquel Vidal Villoria ; 3. Els grups de comunicació / Mercè Díez ; 4. La comunicació local en l’ecosistema comunicatiu català / Joan Vila i Triadú ; 5. Els sistemes de mesurament d’audiències / Joan Sabaté i Salazar ; 6. La inversió publicitària als mitjans de comunicació / Laura Bergés Saura, Núria Puig i Borràs ; 7. La llengua als mitjans / Carla González Collantes -- Part 2. La situació dels mitjans i indústries de la comunicació: 8. La premsa / Joan M. Corbella Cordomí ; 9. La ràdio / Carles Llorens Maluquer ; 10. La televisió / Reinald Besalú ; 11. Internet, xarxes socials i noves pràctiques comunicatives / Josep Lluís Micó, Pere Masip ; 12. La indústria del cinema / Juan José Caballero Molina ; 13. Les indústries culturals: editorial, fonogràfica i videojocs / Xavier Cubeles ; 14. La indústria de la publicitat / Núria Puig i Borràs, Laura Bergés Saura -- Part 3. Monogràfic: 15. De la comunicació empresarial i institucional a la comunicació corporativa: reptes de futur / Albert Sáez, Kathy Matilla, Joan Cuenca -- Part 4. Estudis i recerca: 16. Els estudis universitaris i la recerca en comunicació Marta Civil i Serra -- Part 5. Balanç 2013–2014 i perspectives: 17. L’estat de la qüestió: un respir de la crisi en la dècada de la perplexitat / Carme Ferré Pavia

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha

Iconos diseñados por Freepik desde www.flaticon.com con licencia CC 3.0 BY