Imagen de cubierta local
Imagen de cubierta local

Creació de nous públics [Recurs electrònic] / Fòrum de Regidors i Regidores de Cultura, [grup de treball] Creació de Nous Públics ; [redacció: Xavier Cubeles, BCF Consultors i Cristina Rodríguez]

Por: Colaborador(es): Detalles de publicación: Barcelona : CERC, 2008Descripción: 57 p. : digital, fitxer PDF (610,38 Mb)Otro título:
  • Fòrum de Regidors i Regidores de Cultura
Recursos en línea: Formatos físicos adicionales:
  • Versió electrònica del mateix títol en paper
Resumen: Aquest text és el resultat dels treballs realitzats pel Grup de treball “Creació de nous públics”, del Fòrum de Regidors i Regidores de Cultura que promou l’Àrea de Cultura de la Diputació de Barcelona. El contingut d’aquest document s’estructura en els següents apartats: - Resum: es presenta de forma sintètica una síntesi dels principals continguts de l’informe. - Coneixement de la situació: s’exposen certes dades clau relatives a les estadístiques d’hàbits i pràctiques culturals de la ciutadania de la província de Barcelona, de Catalunya i de la Unió Europea. - Qüestions clau per a l’anàlisi de la situació: l’economia, la sociologia, el marketing i la publicitat han analitzat en profunditat el fenomen del consum cultural. Com a resultat d’aquestes reflexions, s’han fet certes aportacions teòriques d’interès que ajuden a comprendre amb major profunditat les pautes de comportament del públic cultural, les quals es presenten de forma resumida. - Instruments i línies d’actuació: es presenten algunes de les pràctiques realitzades a altres països de cara a la generació de nous públics, que poden ser consultades en els annexos. - Finalment, es detallen les referències bibliogràfiques i documentals consultades. (Font: Presentació)
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica URL Estado Fecha de vencimiento Código de barras
e-Libro e-Libro Centre d' Informació i Documentació del CERC Repositori digital Estudis del CERC E090207 Accés al document Disponible (Disponible) E090207

Versió electrònica del mateix títol en paper

1. Presentació -- 2. Coneixement de la situació -- 3. Qüestions clau per a l'anàlisi de la situació La cultura: un bé d'experiència ; El capital de consum cultural ; La formació del capital de consum individual en cultura: l'aprenentatge d'unes habilitats ; La formació del capital de consum social en cultura: els efectes contagi en el mercat ; La sobreoferta de productes culturals i l'escassetat d'atenció ; El mercat i el sector públic: complementaris per a garantir un consum cultural socialment beneficiós ; Altres factors econòmics: la renda i el preu ; El consum cultural i la satisfacció de necessitats humanes ; La posició social de les persones com a factor determinant del consum cultural ; La variable generacional com a factor determinant del consum cultural ; El marketing cultural ; Elements que configuren el marketing cultural ; Valoració de la qualitat dels serveis culturals i del grau de satisfacció dels consumidors -- 4. Instruments i línies d'actuació -- 5. Annexos: Annex 1. Operació de marketing ; Annex 2. Pla de comunicació ; Annex 3. Programa de noves audiències de l'Arts Council of England ; Annex 4. Els líders d'opinió o usuaris model ; Annex 5. El test drive, la primera experiència artística com a prova ; Annex 6. Les estratègies creatives del festival Folle journée de Nantes ; Annex 7. El programa de descoberta de la London Symphony Orchestra ; Annex 8. Els programes de mediació cultural de la Maison Théâtre de Montreal ; Annex 9. Projecte de connexió de xarxes ; Annex 10. L'estratègia per tot els públics del Birmingham Contemporary Music Group -- 6. Referències bibliogràfiques generals

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Haga clic en una imagen para verla en el visor de imágenes

Imagen de cubierta local

Con tecnología Koha