Conceptes teòrics sobre intel·ligència artificial aplicada a la comunicació municipal [Recurs electrònic] : recull teòric de les ponències de la II Jornada de Comunicació Municipal, octubre de 2024
Publication details: Barcelona : Diputació de Barcelona, 2024Description: 28 p. : digital, fitxer PDF (273,16 Kb)Online resources: Summary: L’ús de la intel·ligència artificial (IA) en la tasca comunicativa dels ens locals, pot aportar, com en d’altres sectors de la comunicació, múltiples beneficis i contribuirà a millorar l’eficiència i l’eficàcia de la feina que desenvolupen els i les professionals de la comunicació municipal. Per tal que això sigui possible, però, és necessari conèixer bé les diferents eines existents i els potencials impactes positius i negatius de la seva utilització, de la mateixa manera que cal tenir molt en compte la vessant ètica, la privacitat i la transparència de la IA en relació amb el servei públic que s’ofereix des dels ens locals a la ciutadania. Aquest document explora un conjunt d’eines, pràctiques i estratègies per conèixer millor la IA i reflexiona sobre com fer-ne un bon ús en la comunicació municipal. (Font: Editor)Item type | Current library | Collection | Call number | URL | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e-Book | Centre d' Informació i Documentació del CERC Repositori digital | General | E240043 | Accés al document | Available | E240043 |
1. La intel·ligència artificial com a aliada del comunicador municipal / Pere Vila -- 2. L’ètica de la intel·ligència artificial en la comunicació: beneficis, reptes i governança / Patricia Ventura -- 3. Tècniques per crear textos, imatges i vídeos amb IA per al
departament de comunicació dels ens locals / Enrique San Juan -- 4. Aplicació de la intel·ligència artificial en la gestió d’esdeveniments / Andrés Navarro -- 5. Eines d’IA aplicades a la comunicació corporativa municipal per generar un pla de continguts per a xarxes socials / Cristina Aced -- 6. L’impacte de les eines d’intel·ligència artificial en la creativitat publicitària / Laura Masobé -- 7. Cas d’èxit: la integració de la IA en l’automatització de tasques dins del Programa de Governança de Dades / Sara Aguilar.
There are no comments on this title.