Imagen de cubierta local
Imagen de cubierta local

Conceptes teòrics sobre intel·ligència artificial aplicada a la comunicació municipal [Recurs electrònic] : recull teòric de les ponències de la II Jornada de Comunicació Municipal, octubre de 2024

Por: Detalles de publicación: Barcelona : Diputació de Barcelona, 2024Descripción: 28 p. : digital, fitxer PDF (273,16 Kb)Recursos en línea: Resumen: L’ús de la intel·ligència artificial (IA) en la tasca comunicativa dels ens locals, pot aportar, com en d’altres sectors de la comunicació, múltiples beneficis i contribuirà a millorar l’eficiència i l’eficàcia de la feina que desenvolupen els i les professionals de la comunicació municipal. Per tal que això sigui possible, però, és necessari conèixer bé les diferents eines existents i els potencials impactes positius i negatius de la seva utilització, de la mateixa manera que cal tenir molt en compte la vessant ètica, la privacitat i la transparència de la IA en relació amb el servei públic que s’ofereix des dels ens locals a la ciutadania. Aquest document explora un conjunt d’eines, pràctiques i estratègies per conèixer millor la IA i reflexiona sobre com fer-ne un bon ús en la comunicació municipal. (Font: Editor)
Lista(s) en las que aparece este ítem: Novetats 2024 (Setembre/Octubre)
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica URL Estado Fecha de vencimiento Código de barras
e-Libro e-Libro Centre d' Informació i Documentació del CERC Repositori digital General E240043 Accés al document Disponible E240043

1. La intel·ligència artificial com a aliada del comunicador municipal / Pere Vila -- 2. L’ètica de la intel·ligència artificial en la comunicació: beneficis, reptes i governança / Patricia Ventura -- 3. Tècniques per crear textos, imatges i vídeos amb IA per al
departament de comunicació dels ens locals / Enrique San Juan -- 4. Aplicació de la intel·ligència artificial en la gestió d’esdeveniments / Andrés Navarro -- 5. Eines d’IA aplicades a la comunicació corporativa municipal per generar un pla de continguts per a xarxes socials / Cristina Aced -- 6. L’impacte de les eines d’intel·ligència artificial en la creativitat publicitària / Laura Masobé -- 7. Cas d’èxit: la integració de la IA en l’automatització de tasques dins del Programa de Governança de Dades / Sara Aguilar.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Haga clic en una imagen para verla en el visor de imágenes

Imagen de cubierta local

Con tecnología Koha