Audience building and the future Creative Europe Programme (Registro nro. 38019)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 02836nmm a2200301 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Campo de control vtls000010454
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20160510181533.0
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA
Campo de control de longitud fija cr ||| |||||
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA
Campo de control de longitud fija 130626t2012 |||||o d ||| ||eng|d
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador de origen ES-BaOER
Lengua de catalogación cat
Centro transcriptor ES-BaOER
100 1# - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL - NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Bamford, Anne
9 (RLIN) 1317
245 1# - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Audience building and the future Creative Europe Programme
Tipo de material [Recurs electrònic] / by Anne Bamford and Michael Wimmer
256 ## - CARACTERÍSTICAS DEL ARCHIVO DE ORDENADOR
Características del archivo de ordenador Dades
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Lugar de publicación distribución etc. [S.l.]
Nombre del editor distribuidor etc. European Expert Network on Culture,
Fecha de publicación distribución etc. 2012
490 1# - MENCIÓN DE SERIE
Mención de serie EENC Short Report
520 ## - NOTA DE RESUMEN
Resumen In the context of the preparations for the future Creative Europe Programme, which is due to replace the European Commission’s current Culture Programme (2007-2013) in the next EU financial period (2014-20), the European Expert Network on Culture (EENC) was asked to prepare a report exploring the role of audience building. This document aims to present relevant trends and examples in different cultural sectors, provide recommendations to European institutions on how to foster audience building on a European level, and identify gaps in existing information. The study has involved the analysis of 28 case studies from 12 different member states, representing a diverse sample of approaches, organisations, degree of formalisation, geographic locations and target publics, among others. (Font: Editor)
595 ## - Sumario
Sumario 1. Background: 1.1. Objectives ; 1.2. Context and definitions ; 1.3. Methodology of the study -- 2. The European dimension -- 3. What factors influence quality audience building?: 3.1. Education ; 3.2. Outreach and accessibility ; 3.3. Partnerships ; 3.4. User engagements ; 3.5. Audience segmentation ; 3.6. Pricing ; 3.7. Geography -- 4. Types of intervention on European level: 4.1. Communication and the media ; 4.2. Research and data ; 4.3. Capacity building ; 4.4. Resources and funding ; 4.5. Structures and responsibilities -- 5. Recommendations for the future Creative Europe Programme: 5.1. Recommendations to the European Commission ; 5.2. Recommendations to national, regional and local authorities ; 5.3. Recommendations to national, regional and local authorities and to cultural institutions ; 5.4. Future research -- Appendix: Case studies
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Wimmer, Michael
9 (RLIN) 369
710 2# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE ENTIDAD
Nombre de entidad o nombre de jurisdicción como elemento inicial European Expert Network on Culture
9 (RLIN) 2599
774 18 - ENLACE A UNA UNIDAD CONSTITUYENTE
Subcampo de control nnam
Título Adquisicions. Butlletí núm. 19 (2012)
Número de control del registro relacionado vtls000010494
830 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE SERIE - TÍTULO UNIFORME
Título uniforme EENC short report
9 (RLIN) 2600
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS
Identificador Uniforme del Recurso (URI) <a href="http://www.eenc.info/wp-content/uploads/2012/05/audience-building-final-report.pdf">http://www.eenc.info/wp-content/uploads/2012/05/audience-building-final-report.pdf</a>
Nota pública
Identificador Uniforme del Recurso (URI) <a href="http://cercles.diba.cat/documentsdigitals/pdf/E120154.pdf">http://cercles.diba.cat/documentsdigitals/pdf/E120154.pdf</a>
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA)
Koha [por defecto] tipo de item e-Libro
Existencias
Suprimido Estado de pérdida Estropeado No para préstamo Código de colección Localización permanente Localización actual Localización en estanterías Fecha de adquisición Signatura completa Código de barras Fecha última consulta Número de ejemplar Fecha del precio de reemplazo Tipo de item de Koha
      Disponible General Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC Repositori digital 11/09/2015 E-12_0154.pdf 1200120154 11/09/2015 1 11/09/2015 e-Libro

Con tecnología Koha