Informe de la comunicació a Catalunya 2009-2010 (Registro nro. 40809)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 05429nam a2200313 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Campo de control vtls000010112
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20180620110516.0
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA
Campo de control de longitud fija cr |||||||||||
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
Campo de control de longitud fija 130626s2011 spc|||||s o0|| ||cat|d
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN
Agencia de catalogación original ES-BaOER
Idioma de catalogación cat
Agencia que realiza la transcripción ES-BaOER
Agencia que realiza la modificación ES-BaOER
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Informe de la comunicació a Catalunya 2009-2010
Medio físico [Recurs electrònic] /
Mención de responsabilidad, etc. Miquel de Moragas i Spà, Marta Civil i Serra, Isabel Fernández Alonso, José Joaquín Blasco Gil, Bernat López (editors) ; Institut de la Comunicació. Universitat Autònoma de Barcelona
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN
Mención de edición 1a ed.
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA)
Lugar de publicación, distribución, etc. Barcelona :
Nombre del editor, distribuidor, etc. Generalitat de Catalunya,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2011
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 407 p. : digital, fitxer PDF (2,34 Mb)
490 1# - MENCIÓN DE COLECCIÓN
Colección Lexikon. Informes ;
Número de volumen 2
520 ## - Resumen
NOTA DE RESUMEN L'Informe de la comunicació a Catalunya 2009–2010 presenta una visió global i sintètica de la situació dels mitjans i sectors de la comunicació. Una visió que té en compte la crisi i les accelerades transformacions tecnològiques que estem vivint. Ha estat elaborat per un equip de 34 investigadors de diverses universitats catalanes i coordinat des de l'InCom-UAB. L'Informe està estructurat en tres grans apartats. La primera part, “La situació dels mitjans”, analitza sintèticament la situació dels diversos mitjans- premsa, ràdio, televisió i sector cinematogràfic-, les indústries culturals d’edició discontínua i diversos temes transversals que afecten el conjunt del sistema comunicatiu català- polítiques de comunicació, publicitat, grups de comunicació, internet i telecomunicacions-, a més de tractar dos aspectes clau d’aquest sistema: la comunicació local i la llengua. La segona part, “Prospectiva en comunicació. Grans tendències”, amb un enfocament més assagístic, aprofundeix en els trets més característics del sector comunicatiu durant el bienni estudiat: la crisi econòmica i les accelerades transformacions tecnològiques que estem vivint, amb nous formats multiplataforma i una èmfasi especial a la participació ciutadana. La tercera i última part, “Estudis i recerca”, analitza l’ensenyament universitari en comunicació a Catalunya, amb l’entrada en vigor de l’anomenat Pla de Bolonya, i dedica una atenció preferent a la política de recerca en comunicació a Catalunya en el context espanyol i europeu, als actors de la recerca, a les tesis doctorals i a les principals publicacions especialitzades en comunicació. (Font: el Centre)
595 ## - Sumario
Sumario Presentació / José Luis Terrón -- Introducció. La comunicació a Catalunya, 2009-2010: síntesi, claus d'interpretació i reptes de futur / Miquel de Moragas i Spà -- Part 1. La situació dels mitjans. Informes, estadístiques, interpretacions: 1. La premsa / David Vidal Castell ; 2. La ràdio / Carles Llorens Maluquer ; 3. La televisió / Josep Àngel Guimerà i Orts, Isabel Fernández ALonso ; 4. La publicitat / Laura Bergés, Marta Sabater ; 5. El sector cinematogràfic / Josetxo Cerdán, Laia Quílez ; 6. Grups de comunicació / Núria Almiron ; 7. Industries culturals d'edició discontinua: editorial, fonogràfica, videogràfica i multimèdia / Xavier Cubeles ; Joan M. Corbella Cordomí ; 8. Internet / David Domingo ; 9. Les telecomunicacions / Isabel Fernández Alonso ; 10. La comunicación local / David Domingo, Josep Àngel Guimerà i Orts, Lluïsa Llamero, Marta Montagut, J. Vicenç Rabadán ; 11. Les polítiques de comunicació / José Joaquín BLasco Gil ; 12. La llengua / Bernat López -- Part 2. Prospectiva en comunicació. Grans tendències: 13. Nous reptes de la televisió en un context multiplataforma / Miquel García Horcajo ; 14. La premsa: una crisi antiga, llarga i agònica / Jaume Guillament ; 15. La publicitat. Adaptar-se als nous mitjans / Josep Rom ; 16. Les noves redaccions. Convergència / Pere Masip ; 17. Els mitjans comunitaris. La lluita pel reconeixement de les ràdios i televisions de base social / Anna Clua ; 18. Internet i participació democràtica / Ana Fernández Viso ; 19. Llengua catalana, mitjans i mercat / Ramon Caminal ; 20. Societat de la informació. Nous escenaris de la regulació / Josep Maria Carbonell ; 21. La radiodifusió en el context de la societat xarxa: especulacions, certeses i esperances / Josep M. Martí Martí ; 22. Diversitat i viabilitat de la televisió digital / Joan Majó i Cruzate ; 23. Fòrum de la Governança d'Internet. Balanç d'un lustre / Mercè Díez ; 24. Els estudis d'audiència i la seva incidència en el sistema de comunicació / Joan Sabaté i Salazar -- Part 3. Estudis i recerca: 25. Els estudis de comunicació a Catalunya / Marta Civil i Serra, Núria Reguero i Jiménez ; 26. La recerca en comunicació a Catalunya. Estat de la questió ; 27. Selecció bibliogràfica recollida pel Portal de la Comunicació InCom-UAB / Ramon G. Sedó
700 1# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Moragas i Spà, Miquel de,
Término relacionador ed.
9 (RLIN) 474
Nombre de persona Civil i Serra, Marta
Término relacionador ed.
9 (RLIN) 14888
Nombre de persona Fernández Alonso, Isabel
Término relacionador ed.
9 (RLIN) 2014
Nombre de persona Blasco Gil, José Joaquin
Término relacionador ed.
9 (RLIN) 14887
Nombre de persona López, Bernat
Término relacionador ed
9 (RLIN) 14891
710 2# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE CORPORATIVO
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada Universitat Autònoma de Barcelona.
Unidad subordinada Institut de la Comunicació
9 (RLIN) 9022
830 #0 - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO DE COLECCIÓN--TÍTULO UNIFORME
Título Uniforme Col·lecció Lexikon. Informes ;
Designación numérica/secuencial del volumen 2
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICO
Nota pública <a href="E-Doc">E-Doc</a>
Identificador uniforme del recurso <a href="http://cercles.diba.cat/cgi-bin/koha/opac-retrieve-file.pl?id=bed6c55a393c65847bab2aae473e8b1d">http://cercles.diba.cat/cgi-bin/koha/opac-retrieve-file.pl?id=bed6c55a393c65847bab2aae473e8b1d</a>
Nota pública <a href="E-Link">E-Link</a>
Identificador uniforme del recurso <a href="http://incom.uab.cat/informe/edicion.asp?id=13">http://incom.uab.cat/informe/edicion.asp?id=13</a>
942 ## - ELEMENTOS KOHA
Koha tipo de item e-Libro

No hay ítems disponibles.

Con tecnología Koha