The Rise of the creative class : (Registro nro. 43123)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 02423nam a2200229 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Campo de control vtls000007282
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20160520082131.0
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA
Campo de control de longitud fija 130626s2004 xxu|||||| 0|| ||eng|d
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS (ISBN)
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) 0465024777
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA
Número de control del sistema 0007-28260
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador de origen ES-BaOER
Lengua de catalogación cat
Centro transcriptor ES-BaOER
100 1# - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL - NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Florida, Richard L.
9 (RLIN) 1266
245 14 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título The Rise of the creative class :
Resto del título and how it's transforming work, leisure, community, & everyday life /
Mención de responsabilidad etc. Richard Florida
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN
Mención de edición 1st ed.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Lugar de publicación distribución etc. New York :
Nombre del editor distribuidor etc. Basic Books,
Fecha de publicación distribución etc. 2004
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión XXX, 434 p.
520 ## - NOTA DE RESUMEN
Resumen Millions of Americans are beginning to work and life the way creative people like artists and scientists always have and as a result our values and tastes, our personal relationships, our choices of where to live, and even our sense and use of time, are changing. Leading the shift are the nearly 38 million Americans in many diverse fields who create for a living the Creative Class. The first person to name this revolution was renowned urban studies theorist Richard Florida. In The Rise of the Creative Class, Florida chronicles the ongoing sea change in people's choices and attitudes and describes a society in which the creative ethos is increasingly dominant. With updated city rankings and a new preface, this is the national bestseller that swept the country and showed how the very future of our cities depends on a new economic class. (Font: Editor)
595 ## - Sumario
Sumario Preface to the Paperback Edition -- Preface -- 1. The Transformation of Every day Life -- Part 1: The Creative Age ; 2. The Creative Ethos ; 3. The Creative Economy ; 4. The Creative Class -- Part 2. Work: 5. The Machine Shop and the Hair Salon ; 6. The Horizontal Labor Market ; 7. The No-Collar Workplace ; 8. Managing Creativity ; 9. The Time Warp -- Part 3. Life and Leisure: 10 The Experiential Life ; 11 The Big Morph (a Rant) -- Part 4. Community: 12. The Power of Place ; 13. The Geography of Creativity ; 14. Technology, Talent and Tolerance ; 15. From Social Capital to Creative Capital ; 16. Building the Creative Community ; 17. The Creative Class Grows Up -- Appendix A. Where the Numbers Come From -- Appendix B. Information on Updates -- Appendix C. The Memphis Manifesto -- Notes -- Acknowledgments -- Index
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA)
Koha [por defecto] tipo de item Libro
Existencias
Suprimido Estado de pérdida Estropeado No para préstamo Código de colección Localización permanente Localización actual Localización en estanterías Fecha de adquisición Préstamos totales Signatura completa Código de barras Fecha última consulta Número de ejemplar Fecha del precio de reemplazo Tipo de item de Koha
      Disponible General Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC Sala 11/09/2015   S 01299 1900099637 11/09/2015 1 11/09/2015 Libro

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