Detalles MARC
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
04061nam a2200217 a 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
vtls000009597 |
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
ES-BaOER |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Campo de control |
20180620110553.0 |
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
Campo de control de longitud fija |
130626s2008 xxu|||||| 0|| ||eng|d |
020 ## - ISBN (INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER) |
ISBN |
9780820488660 |
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN |
Agencia de catalogación original |
ES-BaOER |
Idioma de catalogación |
cat |
Agencia que realiza la transcripción |
ES-BaOER |
100 1# - ENCABEZAMIENTO PRINCIPAL--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Axel, Bruns |
9 (RLIN) |
14052 |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Blogs, wikipedia, Second life, and beyond : |
Parte restante del título |
from production to produsage / |
Mención de responsabilidad, etc. |
Axel Bruns |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA) |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
New York [etc.] : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Peter Lang, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
cop. 2008 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
x, 418 p. |
490 1# - MENCIÓN DE COLECCIÓN |
Colección |
Digital formations ; |
Número de volumen |
45 |
520 ## - Resumen |
NOTA DE RESUMEN |
Bruns Axel, professor associat de la Facultat d'Indústries Creatives a la Queensland University of Technology de Brisbane (Australia) i investigador en Cap de l’ARC Centre of Excellence for Creative Industries and Innovation (CCi), aposta en aquest llibre per un canvi de paradigma i terminologies per descriure els nous processos emergents en l’era de la informació. El terme producció tal i com s’entenia des de l’era industrial ja no funciona. L'actual revolució de les comunicacions digitals ha obert un nou camí pel desenvolupament de la cultura participativa en línia. Està sorgint així no només una nova forma de producció de continguts, sinó un nou procés per a la creació contínua de coneixement en les comunitats col·laboratives: Produsage. Les conseqüències del canvi gradual de producció a produsage són profundes, i afectarà l'essència mateixa de la cultura, l'economia, la societat i la democràcia. Els modes de producció industrial, només proporcionen un paradigma possible per al desenvolupament de productes, i aquests només tenen una configuració possible d'informació, coneixements i el treball creatiu, sense que impliqui que aquesta sigui la configuració idònia en el context actual. El terme mateix de "producte" implica necessàriament una forma específica de resultats, un procés d'arribar a aquests, i un conjunt d'interaccions dels consumidors cap a aquest resultat. Els modes de creació de continguts de l’era de la informació són més fluïts, flexibles i organitzats, com ho exigeix l'actual procés de desenvolupament i estretament vinculat amb els principis emergents d'organització en les comunitats socials. La creació de contingut en aquest nou model aprofita la intel·ligència col·lectiva de tots els participants i l’administra tot dirigint les seves contribucions allà on es troben les millors condicions per un impacte positiu. En aquest llibre s’examinen el terme produsage i el marc conceptual subjacent, tot posant de manifest que en el sí de les comunitats que es dediquen a la creació col·laborativa d’informació i coneixement, el paper de "consumidor" i "usuari final" fa temps que ha desaparegut; Com també s’han esvaït les fronteres entre "productors" i "consumidors". Produsage existeix dins d'un context més ampli de conceptes per a descriure l'entorn social, tecnològic, econòmic i de creació de continguts com són la Web 2.0, software social o els Pro-Am’s (aficionats/amataeurs que treballen amb estàndards professionals), entre d’altres. (Font: el Centre) |
595 8# - Sumario |
Sumario |
1. Introduction -- 2. The key characteristics of produsage -- 3. Open source software development: probabilistic eyeballs -- 4. News blogs and citizen journalism: perpetual collaboration in evaluating the news -- 5. Wikipedia: representations of knowledge -- 6. The palimpsest of human knowledge: wikipedia and beyond -- 7. Folksonomies: produsage ans/of knowledge structures - 8. Folks and experts: beyond the pro/am divide -- 9. The art of produsage: distributed creativity -- 10. Media and creative industries: new opportunities or casual collapse? -- 11. The produsage game: harboring the hive of produsers -- 12. Social produsage: questions of reputation and trust -- 13. Educating produsers, produsing education: produsage and the academy -- 14. Produsing democracy -- 15. Conclusion: production, produsage, and the future of humanity -- Bibliography |
830 #0 - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO DE COLECCIÓN--TÍTULO UNIFORME |
Título Uniforme |
Digital formations ; |
Designación numérica/secuencial del volumen |
45 |
9 (RLIN) |
16706 |
942 ## - ELEMENTOS KOHA |
Koha tipo de item |
Libro |