Blogs, wikipedia, Second life, and beyond : (Registro nro. 44527)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 04061nam a2200217 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Campo de control vtls000009597
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20180620110553.0
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
Campo de control de longitud fija 130626s2008 xxu|||||| 0|| ||eng|d
020 ## - ISBN (INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER)
ISBN 9780820488660
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN
Agencia de catalogación original ES-BaOER
Idioma de catalogación cat
Agencia que realiza la transcripción ES-BaOER
100 1# - ENCABEZAMIENTO PRINCIPAL--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Axel, Bruns
9 (RLIN) 14052
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Blogs, wikipedia, Second life, and beyond :
Parte restante del título from production to produsage /
Mención de responsabilidad, etc. Axel Bruns
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA)
Lugar de publicación, distribución, etc. New York [etc.] :
Nombre del editor, distribuidor, etc. Peter Lang,
Fecha de publicación, distribución, etc. cop. 2008
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión x, 418 p.
490 1# - MENCIÓN DE COLECCIÓN
Colección Digital formations ;
Número de volumen 45
520 ## - Resumen
NOTA DE RESUMEN Bruns Axel, professor associat de la Facultat d'Indústries Creatives a la Queensland University of Technology de Brisbane (Australia) i investigador en Cap de l’ARC Centre of Excellence for Creative Industries and Innovation (CCi), aposta en aquest llibre per un canvi de paradigma i terminologies per descriure els nous processos emergents en l’era de la informació. El terme producció tal i com s’entenia des de l’era industrial ja no funciona. L'actual revolució de les comunicacions digitals ha obert un nou camí pel desenvolupament de la cultura participativa en línia. Està sorgint així no només una nova forma de producció de continguts, sinó un nou procés per a la creació contínua de coneixement en les comunitats col·laboratives: Produsage. Les conseqüències del canvi gradual de producció a produsage són profundes, i afectarà l'essència mateixa de la cultura, l'economia, la societat i la democràcia. Els modes de producció industrial, només proporcionen un paradigma possible per al desenvolupament de productes, i aquests només tenen una configuració possible d'informació, coneixements i el treball creatiu, sense que impliqui que aquesta sigui la configuració idònia en el context actual. El terme mateix de "producte" implica necessàriament una forma específica de resultats, un procés d'arribar a aquests, i un conjunt d'interaccions dels consumidors cap a aquest resultat. Els modes de creació de continguts de l’era de la informació són més fluïts, flexibles i organitzats, com ho exigeix l'actual procés de desenvolupament i estretament vinculat amb els principis emergents d'organització en les comunitats socials. La creació de contingut en aquest nou model aprofita la intel·ligència col·lectiva de tots els participants i l’administra tot dirigint les seves contribucions allà on es troben les millors condicions per un impacte positiu. En aquest llibre s’examinen el terme produsage i el marc conceptual subjacent, tot posant de manifest que en el sí de les comunitats que es dediquen a la creació col·laborativa d’informació i coneixement, el paper de "consumidor" i "usuari final" fa temps que ha desaparegut; Com també s’han esvaït les fronteres entre "productors" i "consumidors". Produsage existeix dins d'un context més ampli de conceptes per a descriure l'entorn social, tecnològic, econòmic i de creació de continguts com són la Web 2.0, software social o els Pro-Am’s (aficionats/amataeurs que treballen amb estàndards professionals), entre d’altres. (Font: el Centre)
595 8# - Sumario
Sumario 1. Introduction -- 2. The key characteristics of produsage -- 3. Open source software development: probabilistic eyeballs -- 4. News blogs and citizen journalism: perpetual collaboration in evaluating the news -- 5. Wikipedia: representations of knowledge -- 6. The palimpsest of human knowledge: wikipedia and beyond -- 7. Folksonomies: produsage ans/of knowledge structures - 8. Folks and experts: beyond the pro/am divide -- 9. The art of produsage: distributed creativity -- 10. Media and creative industries: new opportunities or casual collapse? -- 11. The produsage game: harboring the hive of produsers -- 12. Social produsage: questions of reputation and trust -- 13. Educating produsers, produsing education: produsage and the academy -- 14. Produsing democracy -- 15. Conclusion: production, produsage, and the future of humanity -- Bibliography
830 #0 - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO DE COLECCIÓN--TÍTULO UNIFORME
Título Uniforme Digital formations ;
Designación numérica/secuencial del volumen 45
9 (RLIN) 16706
942 ## - ELEMENTOS KOHA
Koha tipo de item Libro
Existencias
Suprimido Perdido Estropeado No se presta Koha Colección Localización (Biblioteca) Sublocalización o Colección (subbiblioteca) Localización en estanterías Fecha de adquisición Koha préstamos (veces que ha sido prestado) Koha signatura completa Código de barras Koha Fecha de último uso Número de ejemplar Precio efectivo desde Koha tipo de item
      Disponible General Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC Sala 11/09/2015   S 00067 1900140117 11/09/2015 1 11/09/2015 Libro

Con tecnología Koha