The Participatory museum / (Registro nro. 44547)
[ vista simple ]
000 -CABECERA | |
---|---|
Campo de control de longitud fija | 02077nam a2200205 a 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL | |
Campo de control | vtls000009606 |
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL | |
Campo de control | ES-BaOER |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN | |
Campo de control | 20190507124436.0 |
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL | |
Campo de control de longitud fija | 130626s2010 xxu|||||| 0|| ||eng|d |
020 ## - ISBN (INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER) | |
ISBN | 9780615346502 |
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN | |
Agencia de catalogación original | ES-BaOER |
Idioma de catalogación | cat |
Agencia que realiza la transcripción | ES-BaOER |
100 1# - ENCABEZAMIENTO PRINCIPAL--NOMBRE PERSONAL | |
Nombre de persona | Simon, Nina |
9 (RLIN) | 1842 |
245 14 - MENCIÓN DE TÍTULO | |
Título | The Participatory museum / |
Mención de responsabilidad, etc. | by Nina Simon |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA) | |
Lugar de publicación, distribución, etc. | Santa Cruz, California : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. | Museum 2.0, |
Fecha de publicación, distribución, etc. | cop. 2010 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA | |
Extensión | v, 352, [19] p. |
520 ## - Resumen | |
NOTA DE RESUMEN | Nina Simon és experta en disseny participatiu de museus i exposicions i autora del bloc MuseumTwo (http://museumtwo.tumblr.com/) també ha estat conservadora al Tech Museum of Innovation a San José, Califòrnia. Simon presenta a The Participatory Museum els diferents estadis participatius que els museus poden oferir. El llibre aporta idees, recomanacions i multitud d’exemples de bones pràctiques de la Tate, Brooklyn, Hirshhorn, Cantor Art Center, San Francisco Museum of Modern Art, Victoria and Albert, Rijksmuseum i la desenvolupada pel Museu Picasso i la escola EINA, en què els alumnes d’Il·lustració van crear una interpretació il3lustrada del que és el Museu. L’autora defineix un centre cultural participatiu com un lloc on els visitants poden crear, compartir i interactuar al voltant d’un contingut. La seva idea de participació va més enllà de gestionar plataformes de comunicació 2.0. El visitant ha de poder trobar, també en l’entorn físic dels museus, vies d’expressió i de participació. (Font: el Centre) |
595 ## - Sumario | |
Sumario | Preface: Why participate? -- 1. Principles of participation -- 2. Participation begins with me -- 3. From me to we -- 4. Social objects -- 5. Defining participation at your institution -- 6. Visitors as contributors -- 7. Collaborating with visitors -- 8. Co-creating with visitors -- 9. Hosting participants -- 10. Evaluating participatory projects -- 11. Managing & sustaining participation -- Imagining the participatory museum -- Selected bibliography -- Index |
856 41 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICO | |
Nota pública | <a href="Web llibre">Web llibre</a> |
Identificador uniforme del recurso | <a href="http://www.participatorymuseum.org">http://www.participatorymuseum.org</a> |
942 ## - ELEMENTOS KOHA | |
Koha tipo de item | Libro |
Suprimido | Perdido | Estropeado | No se presta | Koha Colección | Localización (Biblioteca) | Sublocalización o Colección (subbiblioteca) | Localización en estanterías | Fecha de adquisición | Koha préstamos (veces que ha sido prestado) | Koha signatura completa | Código de barras | Koha Fecha de último uso | Número de ejemplar | Precio efectivo desde | Koha tipo de item |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Disponible | General | Centre d' Informació i Documentació del CERC | Centre d' Informació i Documentació del CERC | Sala | 11/09/2015 | S 00054 | 1900139364 | 11/09/2015 | 1 | 11/09/2015 | Libro |