Audience engagement and the role of arts talk in the digital era / (Registro nro. 45491)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 01771cam a2200193 a 4500
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20180620110559.0
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
Campo de control de longitud fija 161117s2013 us |||| ||| 0|| ||eng
020 ## - ISBN (INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER)
ISBN 9781137023919
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN
Agencia de catalogación original DLC
Idioma de catalogación eng
Agencia que realiza la transcripción DLC
100 1# - ENCABEZAMIENTO PRINCIPAL--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Conner, Lynne,
9 (RLIN) 16842
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Audience engagement and the role of arts talk in the digital era /
Mención de responsabilidad, etc. Lynne Conner
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN
Mención de edición 1st ed.
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA)
Lugar de publicación, distribución, etc. New York :
Nombre del editor, distribuidor, etc. Palgrave Macmillan,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2013
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 209 p.
520 ## - Resumen
NOTA DE RESUMEN The ruling idea of Arts Talk is a simple one: audience pleasure is deeply tied up with the opportunity to interpret the meaning and value of the arts, and this pleasure is enhanced significantly when interpretation is made social. Conner analyzes the robust arts audiences of the past alongside contemporary participatory cultures to model a new paradigm for arts appreciation centered on audience-powered conversations, both live and digital. Topics discussed<br/>include learning and cognition in arts reception and the form and function of productive talk in the digital era. This book is a valuable resource for arts workers and audiences wishing to explore the environmental, social and psychological conditions that allow us to engage meaningfully with the arts. (Font: Editor)<br/>
595 ## - Sumario
Sumario Acknowledgments -- Preamble: We the Audience -- I. Defining Arts Talk: 1 Road Map to Pleasure ; 2 Eras of Social Interpretation ; 3 Geographies of Social Interpretation -- II. Facilitating Arts Talk: 4 Building Audience Learning Communities ; 5 Fundamentals of Productive Tal k ; 6 Arts Talk -- Conclusion: The Pleasures of Interpretation in the Live ǀ Digital Era -- Notes -- Index
856 42 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICO
Nota pública <a href="Interacció">Interacció</a>
Identificador uniforme del recurso <a href="http://interaccio.diba.cat/CIDOC/blogs/2015/audiencia-rol-arts-talks-era-digital">http://interaccio.diba.cat/CIDOC/blogs/2015/audiencia-rol-arts-talks-era-digital</a>
942 ## - ELEMENTOS KOHA
Koha tipo de item Libro
Existencias
Suprimido Perdido Estropeado No se presta Koha Colección Localización (Biblioteca) Sublocalización o Colección (subbiblioteca) Localización en estanterías Fecha de adquisición Fuente de adquisición Koha préstamos (veces que ha sido prestado) Koha signatura completa Código de barras Koha Fecha de último uso Precio efectivo desde Koha tipo de item
      Disponible General Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC Sala 17/11/2016 C   S 01577 1900126708 17/11/2016 17/11/2016 Libro

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