Exhibit labels : (Registro nro. 45526)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 02189nam a2200193 a 4500
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20180620081932.0
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
Campo de control de longitud fija 170118s2015 us |||||||||| 0|| ||eng|d
020 ## - ISBN (INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER)
ISBN 9781442249035 (pbk)
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN
Agencia de catalogación original ES-BaOER
Idioma de catalogación cat
Agencia que realiza la transcripción ES-BaOER
100 1# - ENCABEZAMIENTO PRINCIPAL--NOMBRE PERSONAL
Nombre de persona Serrell, Beverly
9 (RLIN) 11342
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Exhibit labels :
Parte restante del título an interpretive approach /
Mención de responsabilidad, etc. Beverly Serrell
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN
Mención de edición 2nd ed.
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA)
Lugar de publicación, distribución, etc. Lanham, Maryland :
Nombre del editor, distribuidor, etc. Rowman & Littlefield,
Fecha de publicación, distribución, etc. cop. 2015
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión xi, 363 p.
520 ## - Resumen
NOTA DE RESUMEN Beverly Serrell presents the reader with excellent guidelines on the process of exhibit label planning, writing, design, and production. One of the museum field’s leading consultants and label writers, Serrell's 1996 editions of Exhibit labels has been a standars in the fiels since its initial publication. This new edition not only provides expert guidance on the art of label writing for diverse audiences and explores the theoretical and interpretive considerations of placing labels within an exhibition, it also features all new case studies and photographs and thoughts about interpretation in digital media. Exhibit Labels is a vital reference tool for all museum professionals. (Font: Editor)
595 ## - Sumario
Sumario Preface -- Introduction -- Part I. Overview: 1. Behind il all: a big idea ; 2. What are interpretive labels? ; 3. Types of labels in exhibitions -- Part II. Considering the audience: 4. Who Is the Audience (and What Do They Want)? ; 5. Audience fragmentation ; 6. Selecting the right reading level ; 7. The number of words ; 8. Multilingual Labels ; 9. Writing visitor-friendly labels ; 10. The label's voice: Who Is talking to Me? -- Part III. Enhancing the visitor experience: 11. Hierarchies ; 12. Modalities ; 13. Making Words and Images Work Together ; 14. Labels that ask questions ; 15. Labels for Interactive Exhibits ; 16. Digital interpretative devices -- Part IV. Tasks: 17. Getting started (and getting it done) ; 18. Evaluation during development ; 19. Typographic Design ; 20. Production and fabrication ; 21. Evaluation after opening -- Part V. Coclusions: 22. Findings from research and evaluation -- Bibliography -- Figure Credits -- Index
942 ## - ELEMENTOS KOHA
Koha tipo de item Libro
Existencias
Suprimido Perdido Estropeado No se presta Koha Colección Localización (Biblioteca) Sublocalización o Colección (subbiblioteca) Localización en estanterías Fecha de adquisición Fuente de adquisición Koha préstamos (veces que ha sido prestado) Koha signatura completa Código de barras Koha Fecha de último uso Precio efectivo desde Koha tipo de item
      Disponible General Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC Sala 18/01/2017 C   S 01618 1900107301 18/01/2017 18/01/2017 Libro

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